דראפיץ': דיא סבע לא אגואיסט, גם ליאו מסי לא מוסר גדול

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

מאמן מכבי נתניה הגיע ל-103FM אחרי ה-1:2 על בית"ר וירה בצרורות: "ערן לוי מתאמן כמו ילד, תענוג. טביב לא רצה את ברדה אז אני לא המשכתי. אם מכבי ת"א תרצה אותי? שתפנה לבעל הבית אולי יעשו עלי גם כסף"

(גודל טקסט)

"אני לא חושב שדיא סבע נהיה אגואיסט בגלל ההצלחה שלו העונה", כך אמר מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' על מלך השערים של ליגת העל, "סבע לא מוסר גדול. גם ליאו מסי לא מוסר גדול וסבע הוא מסי קטן. לשחקנים כישרוניים מותר לפעמים לעשות דברים אישיים. מותר כמובן מדי פעם להעיר לו, להגיד לו פה היית צריך למסור, פה יכולת לעשות אחרת. הוא בסך הכל צעיר, בעונה הראשונה המלאה שלו בליגת העל. הוא עוד ילמד".

דראפיץ' שנוהג מתחילת העונה לחלוק עם עוזרו שי ברדה את העמידה על הקווים (מחצית כל אחד) נזעק אמש (שני) במשחק מול בית"ר ירושלים (1:2) בדקה ה-55 לקווים ושלח את עוזרו לספסל: "ראיתי שדברים לא הולכים אז חשבתי שאני צריך לעמוד על הקווים כדי לסדר כמה דברים. הכל בסדר, לא צריך לעשות מזה סיפור. הכל בסדר בינינו". הסרבי נשאל מדוע הוא מעדיף לשלוח את ברדה למסיבות עיתונאים: "אני לא כל כך אוהב תקשורת, לכן אני שולח את שי. הנה לפני שעליתי אצלכם לדבר ברדיו, שעתיים קודם לכן התכוננתי לראיון אתכם כי שלא תתפסו אותי במילה לא נכונה".

מאמן נתניה גם גילה מדוע עזב את הקבוצה מהבירה למרות שהצליח עמה בעונת 2015/16: "נגמר לי החוזה והיה דיבור שאלי טביב לא רצה את ברדה. אז אמרתי שאם ברדה לא יהיה, גם אני לא אהיה ולא המשכתי".

על הניצחון הקל על הצהובים שחורים: "מול בית"ר ירושלים צריך לדאוג גם כשמובילים 0:2 לא היינו רגועים, בטח שאנחנו בתקופה פחות טובה. קל זה לא היה, וכשז'אורז'יניו כמעט קבע 2:2 חשבתי שעוד פעם אנחנו נצא פראירים. נתנו את הגולים בזמן, כשיש לך את ערן לוי ודידייה קוגבנייה וסבע המשכנו לתקוף אבל לא השגנו את הגול השלישי. לכן זה היה ניצחון מתוק וכייפי".


דראפיץ'. "בדקה ה-93 פחדתי ששוב נהיה פראיירים" (דני מרון)


על הפלייאוף העליון:
"הניצחון על בית"ר לא הבטיח לנו את הפלייאוף העליון. הקבוצות האחרות משחקות יותר טוב מתחילת עונה מכבי פתח תקווה, קריית שמונה, בני יהודה ולכן הקרב יהיה יותר קשה ועד הסוף".


על כך שהוא וברדה הוחתמו לארבע שנים:
ברור שמרגישים יותר טוב. אם מכבי תל אביב תבוא ותרצה אותי בקיץ? שייפנו לבעל הבית. אני הפכתי להיות כמו שחקן, אם מישו רוצה אותי שיפנה לבעל הבית שלי ויוכל גם לקבל עלי כסף".


"צריך לזכור זאת העונה המלאה של סבע בליגת העל" (דני מרון)

על הבחירה בזרים: "אני ושי הבאנו את הזרים. אלחסן קייטה התחיל עונה כמו שצריך ומאז קצת ירד ברמה אבל הוא לא הולך לשום מקום. גם לטים הויבך היתה תקופה לא טוב וסיפסלתי אותה והוא חזר להרכב והוא מצוין.

ולסיום אי אפשר בלי משפט על ערן לוי, גיבור המשחק מול בית"ר עם שער ובישול. "מה שיש לו ברגליים זה משהו שאין לשחקנים אחרים ברגליים", אמר דראפיץ', "אבל צריך לשמור עליו כל הזמן בכושר טוב. הוא בן 32 אבל הוא בא ומדהים אותי מחדש כמו ילד. זאת חוויה. מי שאמר עליו שלא יכול לשחק בליגת העל, אוכל את הכובע". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי