רוטן: חשבתי שיש אפשרות להגיע לפלייאוף, זו אכזבה בשביל האוהדים

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

המאמן ההולנדי של מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט2): "אחרי שתי תוצאות תיקו קשה יהיה להגיע למטרה שרציתי". גרשון: "כולם מאוכזבים שלא נתחרה בפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו מול מכבי פתח תקווה ולפני הדרבי מול הפועל חיפה בגביע המדינה, מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט2) בהשתתפות המאמן פרד רוטן והקפטן רמי גרשון.

רוטן פתח: "הסיכויים הקלושים להגיע לפלייאוף העליון: "קודם כל זאת אכזבה עבורי וגם עבור האוהדים כי חשבתי שיש אפשרות כלשהי להגיע. זה היה קשה כשחתמתי אבל אפשרי, אבל אחרי שתי תוצאות תיקו זה קשה מדי. אנחנו בגביע, זה גם חשוב".

היכולת של השחקנים: "התפקיד שלי זה להשתמש בשחקנים בדרך הנכונה. על פי הניסיון שלי אני צריך להסתכל על התוצאות לבחון את היכולת של השחקנים לפיזי. אם רוצים לעשות את מה שאני רוצה זה גם יהיה תלוי בעניינים פיזיים".

העבודה עם מו אלאך: "זאת הפעם הראשונה שאני עובד איתו. אנחנו ביחד שבוע ואני חושב שזה מתנהל כמו שצריך".  


ההשתלבות המקצועית
: "זה תמיד קשה להיכנס באמצע עונה. כמו שרמי אמר אנחנו לא מדברים על העבר אלא רק על העתיד. מה שעשיתי בימים האחרונים זה להתקרב לקבוצה לאט כי אם אני אשנה הכל מיד לא יהיה להם ביטחון. כמובן שאני אשנה דברים קטנים, אבל לא את כל העולם כי צריך הכנה של מספר שבועות בקדם העונה. אבל עדיין, אעשה את הכי טוב שלי ואם אחשוב שצריך לשנות משהו אני אשנה".   

פרד רוטן. מאכזב (ערן לוף)
פרד רוטן. מאכזב (ערן לוף)

במהלך מסיבת העיתונאים ביקש רוטן מתורגמן כשאמר: "אני רוצה לדעת מה השחקן שלי אומר".

הקפטן רמי גרשון הוסיף: "כמובן שאנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את היכולת הטובה מהמשחקים האחרונים. לבוא משחק אחרי משחק ולנסות לנצח. לגבי השיטה, אנחנו תמיד עושים מה שהמאמן אומר לנו לעשות. לא משנה אם שלושה או ארבעה בלמים".

היכולת האישית: "רוב הקריירה שיחקתי בשיטה של ארבעה בלמים, שום דבר לא חדש לי. אני לא יכול להצביע על השיטה כסיבה. אני חושב שכקבוצה לא שיחקנו טוב, לא רק אני. במשחקים האחרונים אני משחק יותר טוב ואני מקווה להמשיך להתקדם ולהשתפר כי אני מסכים שאני מסוגל להרבה יותר".

רמי גרשון. לא חשב להיות בפלייאוף התחתון (מאור אלקסלסי)
רמי גרשון. לא חשב להיות בפלייאוף התחתון (מאור אלקסלסי)

על ריינן: "אני לא מכיר אותו ולא יודע מה הסגנון שלו ככה שאני לא יכול לענות על זה. אני לא קובע מי מגיע. יש שחקנים טובים בסגל ומי שיהיה הכי טוב ישחק".

הפלייאוף התחתון: "כמובן שכולנו מאוכזבים וגם אני באופן אישי כי קיוויתי שזה ייראה שונה, אבל אנחנו לא יכולים לבכות על העבר כי העונה עוד לא נגמרה ואנחנו צריכים להוציא את המקסימום ממה שנשאר כדי לשמח את הקהל. חתמתי לחמש שנים ויש לי מוטיבציה להמשיך בשנים הבאות כי אני לא אחד שמוותר. תמיד אתן הכל ואמשיך קדימה".

הגביע: "ברור שמבחינתנו זה מפלט שיכול לעשות לנו טוב, אבל גם הליגה לא נגמרה למרות המצב שלנו ואנחנו רוצים לשחק טוב, לקחת נקודות ולשמח את האוהדים".

המשחק מול בית"ר: "מה שאני יודע זה שזה משחק קשה. אני מכיר את הסגנון של משחקים כאלה. ובאווירה כזאת זה אתגר גדול. אני מאמין בקבוצה שלנו כי יש לנו סגל מנוסה. יש לנו כמה שחקנים ששיחקו גם בשנה שעברה והם יכולים להעניק לנו ניסיון אבל זה יהיה משחק קשה".

הכישלון: "זה סגל עם פוטנציאל להגיע לאירופה, למרות שזה לא קורה, אבל יש פוטנציאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי