ניר קלינגר: אשמח לאמן את הנבחרת, לא יכול לומר מעבר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התראיין ב-103FM וסיפר על הדרבי: "לא זיהיתי את הקבוצה שלי בחצי השעה הראשונה, אבל זה לא משהו שקרה לנו עד היום". וגם: המענקים שישלם יואב כץ, ההשתלבות של ורמוט ועתיד המאמן הלאומי

(גודל טקסט)

בשבת הקרובה (16:00, ספורט4) תתארח הפועל חיפה באצטדיון בנתניה אצל הפועל רעננה בידיעה שניצחון ישווה את מאזנה לזה של מכבי תל אביב לפחות למספר שעות, ומאמן הקבוצה ניר קלינגר עדיין לא מוכן לצאת בהצהרות, לפחות בכל הנוגע לאליפות.

כידוע הצליחו האדומים מהכרמל לחזור מ-2:0 ל-2:0 בדרבי החוץ מכבי חיפה וכך הצליחו להשיג מקדמה די משמעותית לקראת הגומלין על הכרטיס בחצי הגמר, אבל קלינגר נשאר עם רגליים על הקרקע. "אם נעשה דברים נכונים ונתקן את מה שהיה ב-30 הדקות הראשונות בדרבי ונביא את היכולת מהמחצית השנייה, אז אנחנו יכולים לנצח. אחרת יהיה לנו מאוד קשה", אמר לקראת המשחק שיפתח את המחזור ה-22.

על הדרבי הראשון מבין שניים בגביע: "היכולת בחצי השעה הראשונה זה לא משהו שחוזר על עצמו, זה קרה לנו בפעם הראשונה העונה. לא זיהיתי את הקבוצה שאני מאמן ב-30 הדקות הראשונות, אולי להוציא את השלוש דקות הראשונות אז גל אראל החמיץמצב שהוא שם בעיניים עצומות. באמת שלא הבנתי מה קורה ועשיתי שינוי פנימי בקבוצה כדי לעצור את השצף. המחצית הייתה שקטה, אבל אפקטיבית – עברתי עם השחקנים על המקורות והדברים שהובילו אותנו העונה, וזה עבד. בבסיס שלנו אנחנו טובים, הוכחנו ואנחנו מרגישים את זה. יש לנו שיטה מנצחת אם אנחנו מיישמים אותה. במחצית השנייה העלינו מדרגה ושלטנו במשחק".


תמאש כובש שער מרהיב ורץ אל קלינגר. חלום הדאבל חי (ערן לוף)

אם הם מכוונים לזכייה בדאבל: "אנחנו כל כך קרובים בגביע, אז לא נוותר עכשיו. יש לנו משוכה קשה בגומלין, אבל אנחנו לא רוצים לפספס כי אנחנו נגיעה או שתיים מחצי הגמר ואז הגמר קרוב. בליגה הדרך ארוכה מאוד, אבל קשה מאוד ויש נפילות כי הקבוצות מלמטה לוקחות נקודות ומקשות. אלו משחקים מאתגרים שמוציאים אותנו מאזור הנוחות, אבל אמרתי לשחקנים שעלינו להתמודד עם זה".

צירוף גילי ורמוט: "הוא שחקן בדיוק לסיטואציות כאלה מול קבוצות שמקשות. הוא מתחילת העונה שעברה לא הפסיד אף משחק בגלל פציעה ואנחנו משתדלים כל הזמן לבדוק איתו, יש גם שיטות לבדוק סיכוני פציעה. בדרבי, למשל, הייתי שמח להשאיר אותו מעבר לדקה ה-70, אבל הוא שיחק 90 דקות שלושה ימים קודם ולכן הוצאתי אותו. גם את תורג'מן, מאותה סיבה. ורמוט מילא את החלל שהותיר חנן ממן, אין לנו טענות. הוא גם נקלט מהר מאוד חברתית ומרגיש בבית. נגד סכנין הוא רץ 10 קילומטרים".

גילי ורמוט. מילא את החלל שהותיר ממן (ערן לוף)


פרמיות מיואב כץ:
"הפועל חיפה השתנתה השנה מכל הבחינות, לא רק בנושא המקצועי. אני אומר וגם השחקנים יודעים שכל אחד יתוגמל, יקבל את מה שמגיע לו וישמח לשחק בהפועל חיפה. אלו כותרות כדי לפגוע, במועדון יש שקט. אני מכיר את החוזים של כולם ולכמעט כולם יש מענקים שהם זכו בהם".


מאמן לנבחרת ישראל:
"אני מאוד אשמח לאמן את הנבחרת, זה כל מה שאני יכול להגיד. ממה שאני יודע ושומע, הפעם יהיה משהו רציני ולא יעסיקו עוזרי מאמנים לפי שעה. אני חושב שתחילת ההתאוששות של הנבחרת תהיה כשנתחיל לקחת אותה ברצינות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי