צפו בתקציר: קיין כבש ב-0:1 של טוטנהאם על ארסנל

הארי קיין עם דלה עלי
הארי קיין עם דלה עלי | AFP

התרנגולים נראו מצוין לקראת המפגש הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס אצל יובנטוס וצברו כבר 29 מ-33 ב-11 משחקי הבית האחרונים. לקאזט החמיץ פעמיים את השוויון והתותחנים התרחקו מהמקום הרביעי

(גודל טקסט)

אלכסנדר לקאזט יכול היה לגנוב שוויון בדרבי הגדול של לונדון, אבל הרכש המאכזב (תשעה שערי ליגה בלבד) ונגר החמיץ שני מצבים של 100 אחוז גול והותיר את תוצאת המשחק על כנה: 0:1 מוצדק לטוטנהאם על ארסנל. ומי כבש לתרנגולים? הארי קיין  בשער הליגה ה-23 שלו ואיזה שער זה היה: התרוממות אדירה של מספר 10 ונגיחה לרשת.

מאוריסיו פוצ'טינו יכול להיות מאוד מרוצה.  שלושה ימים לפני יובנטוס בטורינו בשמינית גמר ליגת האלופות, הקבוצה שלו נראתה מצוין והיתה ראויה לניצחון גבוה יותר עם 18 איומים ושש בעיטות למסגרת. ומי עוד זוכר שהמגרש בוומבלי עלה לטוטנהאם באיבוד יקר של נקודות? הניצחון על התותחנים היה התשיעי ב-11 משחקי הבית האחרונים. צבירה של 29 נקודות מ-33 אפשריות בהחלט צריכה להדאיג את מקסי אלגרי לקראת הגומלין. הניצחון גם העלה את התרנגולים, זמנית, למקום השלישי בטבלה, על חשבונן של ליברפול וצ'לסי.

ארסנל? ההפסד מול מתחרה ישירה למאבק על הצ'מפיונס בעונה הבאה היה למעשה שווה שש נקודות. שני שחקני הרכש שהגיעו בינואר הנריק מחיטריאן ופייר אמריק אובמיאנג לא הרשימו כמו ב-1:5 המחזור הקודם על אברטון. ארסן ונגר עוד עשוי למצוא את עצמו בתום המחזור ה-27 במרחק של שמונה נקודות מהמקום הרביעי. ואגב, אולבייה ז'ירו היה מבקיע לפחות אחת משתי ההזדמנות של הצרפתי המאכזב.

הרכבים
טוטנהאם:
הוגו לוריס, קיירן טריפייר, דווינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, בן דייויס, אריק דייר, מוסא דמבלה, דלה עלי (ויקטור וואניימה 85), כריסטיאן אריקסן, יונג-מין סון (אריק לאמלה 70), הארי קיין.


ארסנל:
פטר צ'ך, הקטור ביירין, שקודראן מוסטאפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, מוחמד אלנני (אלכס איוובי 65), גרניט ג'אקה (דני וולבק 86), ג'ק ווילשר, מסוט אוזיל, הנריך מחיטריאן (אלכסנדר לקאזט 65), פייר-אמריק אובמיאנג.

מהלך המשחק
דקה 1: קיין שהגיע בשבוע שעבר ל-100 שערים בפרמייר-ליג, עלה לשחק עם הנעליים המיוחדות שקיבל לכבוד המאורע.


הנעליים החדשות של קיין (Gettyimages)

דקה 9:  דלה עלי שעט משמאל אחרי טעות של ביירין וניסה להעביר רוחב לקיין, מוסטאפי היה במקום כדי לגלוש ולהרחיק לקרן.


דלה עלי ניצל את הטעות של ביירין (Gettyimages)


דקה 10: ארסנל יצאה למתפרצת מהירה עם חילופי מסירות של אובמיאנג ומחיטריאן. הארמני הגביה כדור משמאל, אך החלוץ לא הצליח להגיע.

דקה 14: אריקסן הגביה נהדר קרן משמאל, אך דייר נגח רע החוצה.


דקה 27:
אריקסן שלח כדור עומק מצויין לקיין, שנגח גבוה מדי מחמישה מטרים.


קיין. החמיץ מקרוב (Gettyimages)

דקה 40: ביירין קיבל כדור מצד ימין ובעט מזווית אלכסונית בקצה הרחבה, אך הכדור טס מעל המשקוף.


דקה 49, 0:1 לטוטנהאם!
דייויס הגביה כדור נהדר משמאל להארי קיין, שהתרומם גבוה כדי לנגוח אותו לרשת.


קיין. התרומם גבוה כדי לנגוח את היתרון (Gettyimages)


דקה 51: כמעט השני של קיין. הפעם דייר היה זה שהגביה את הכדור מימין, אך החלוץ נגח החוצה.


דקה 54:
קיין בעט מקצה הרחבה כדור מהאוויר ונהדף על ידי צ'ך. דלה עלי לא היה עירני מספיק כדי לדחוק את הכדור החוזר לרשת.

דקה 68: ווילשר בעט כדור מקצה הרחבה, לוריס הציל נהדר.


אובמיאנג מול דמבלה. הגבוני לא בלט (Getty)

דקה 74: דלה  עלי ולאמלה הגיעו פעם אחר פעם לאחד על אחד מול צ'ך אבל פעמיים תוך דקה בעטו החוצה ממצב מצוין.


דקה 87:
שוב לאמלה המחליף, שלא כבש שער ליגה מאוגוסט 2016, עם החמצה ענקית. הארגנטינאי קיבל כדור עומק, כמה מטרים אלכסונית מהשער אבל הצליח לבעוט איכשהוא לבעוט שטוח והחוצה.


לקאזט. כמעט גנב שוויון (Getty)

דקה 92, אוי לקאזט!:  דקה אחרי שבעט ממצב נפלא לשחקים, נשלח הצרפתי בכדור עומק לרחבה, הטעה שני מגנים אבל מול לוריס גלגל את הכדור משלושה מטרים החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי