וארן: אני חי את החלום שלי, בית"ר נמצאת חזק במאבק

בן זקן, קלאדומיר
בן זקן, קלאדומיר | דני מרון

החלוץ, שלא אמור היה לשחק זכר לפציעה מהגביע, עלה מהספסל וכבש משחק שישי ברציפות: "זה מה שמצפים ממני". בן זקן: "החלטנו לסכן אותו וזה השתלם". יובל נעים: "התוצאה הכי משקרת של השנה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"זה כל כך מתוק. אנחנו אף פעם לא נשברים ותמיד מאמינים עד הרגע האחרון", כך הסביר בני בן זקן אחרי ה-1:3 באשקלון שהעלה את בית"ר ירושלים באופן זמני לפסגת ליגת העל. "זה מאוד מספק ומגיע כל הכבוד לשחקנים ולכל הצוות שלנו. בסופו של יום השחקנים מגיעים מאוד נחושים וגם כשדברים משתבשים יש לנו המון תשוקה. השחקנים מאוד רצו לשחק למרות נפילת החשמל וזה השתלם. שוב הוכחנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים לחזור מפיגור".

מירוץ האליפות: "כרגע אנחנו רצים בצמרת הגבוהה ואנחנו שם מתחילת העונה. אנחנו נאבקים כל יום וכל משחק להישאר שם ולהיות ראויים. נעשה את הכל על מנת להמשיך כך. וארן שוב כבש וזה כיף גדול לכולנו. הוא לא היה אמור לשחק היום. שקלנו האם לסכן אותו. בסוף החלטנו שצריך גול, הלכנו על זה וזה נכנס. אנחנו מרוצים וגם הוא".

יובל נעים סיכם: "זו התוצאה הכי משקרת שהייתה השנה. לא כמו בשבוע שעבר, נראנו כמו קבוצה לגיטימית. בית"ר טובה יותר, אבל היינו טיפה יותר טובים מהם והתוצאה מאוד משקרת. הכל הולך לבית"ר גם כשהיא פחות טובה. חסרים לנו המון שחקנים ואנחנו נאלצים לאלתר. היום, בניגוד למשחק הקודם, שחקנים נתנו הכל ונלחמו. אשקלון נראתה כמו קבוצה. בסופו של דבר האיכויות קובעות ולבית"ר יש המון איכות למעלה. התאמצנו, רצינו, התלהבנו – כנראה שזה לא מספיק מול בית"ר".


תוצאה משקרת? יובל נעים (דני מרון)

הרכש שהגיע בינואר: "אנחנו משתמשים במי שצריך. לא משנה מי הגיע ומי בא. מי שנראה לנו לנכון משחק. בגלל החילוף המקודם שעשינו (עוז ראלי), נשרף לנו חילוף התקפי. כשאתה משחק מול קבוצה עם כאלה איכויות, אתה משלם ביוקר. נצטרך להתאושש ממה שקרה כאן ולהרים את הראש. רצינו להחזיר היום את הגאווה של הקבוצה והשחקנים באמת נתנו הכל לעומת השבוע שעבר. אין לי טענות לאף אחד היום. הייתה כאן לחימה ורצון. פה ושם היו טעויות בסגירות, כרגיל. נתנו להם פנדל במתנה. לא סתם בית"ר הבקיעה הכי הרבה בליגה".

וארן, שעלה מהספסל ומצא את הרשת משחק שישי ברציפות, התרגש בסיום: "אני קצת מבולבל, אבל זה מה שמצפים ממני לעשות כשאני על המגרש ואני שמח שעשיתי את זה. אני חי את החלום. בשנים הקודמות רציתי וחלמתי להגיע לכאן כי זה מועדון גדול ואני חי את החלום שלי. אליפות? זה עוד רחוק. אנחנו חזק במאבק. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ונראה מה יהיה בסוף. אני לא חושב שיש לנו סוד, יש כאן קבוצה של ווינרים וקהל שנותן המון גב ואנרגיות. אנחנו עולים על המגרש ועושים דברים יפים".


חי את החלום. וארן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי