לוזון צעק על השופטים, בכר: ניצחון שיכול ליצור מומנטום

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

יו"ר מכבי פ"ת זעם לאחר ה-3:0 להפועל ב"ש, מימר הגיב: "אין לנו טענות לשיפוט". מאמן האלופה: "כולם רואים עם מה אנחנו מתמודדים השנה, אבל אנחנו לא מתבכיינים". ממן: "שמח שעברתי לפה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הביסה הערב (שבת) 0:3 את מכבי פתח תקווה וחזרה למקום הראשון בטבלה על חשבונה של מכבי תל אביב. האלופה השיגה ניצחון שני ברציפות ותבוא עם ביטחון לקרב הצמרת בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים. בסיום המשחק צעק יו"ר המפסידה אבי לוזון על השופטים.

מאמן המנצחת ברק בכר אמר: "אני אף פעם לא רגוע, גם לא ב-0:5. אני שמח שהמשחק הזה הלך יותר טוב ויותר קל ממה שהיה לנו השנה. שיחקנו מול קבוצה טובה ועד ה-0:2 היה קשה. אחרי הגול השלישי היה גארבג' טיים ולצערי קצת הורדנו את הרגל מהגז".

מאבקי הצמרת: "כולם רואים עם מה אנחנו מתמודדים השנה ומה אנחנו עוברים, אבל אנחנו לא מתבכיינים. הניצחון הזה יכול ליצור מומנטום. נגד מכבי ת"א עשינו דברים שלא היינו צריכים לעשות. למדנו מזה ועכשיו אנחנו הרבה יותר רגועים. יש עוד הרבה דברים לעשות, צריך ליהנות ממה שעשינו".

על שחקני הרכש: "קבהא צריך עוד לחזור לכושר, ממן שחקן בשל ואני שמח שאנחנו נהנים ממנו כבר עכשיו".

חנן ממן (דני מרון)
חנן ממן (דני מרון)

כובש הצמד, חנן ממן, הוסיף: "היה לי מוזר לעבור לפה. אני שמח שכל המעבר הזה קרה ואני אחרי זה. זה משחק רביעי שלי, הקהל קיבל אותי יפה וגם החברים לקבוצה וברק שנתן לי ביטחון. אני שמח שאני מחזיר להם על המגרש. אני רוצה לכבוש כמה שיותר ולא מתעסק בכל כמה דקות אני כובש. אני אוהב לבשל לא פחות מלכבוש. האווירה בטרנר מטורפת ומתאים לי לשחק פה. יש לנו משחק קשה מול בית"ר ונתכונן אליו כמו לכל משחק. עכשיו זה המאני טיים, ואומנם זה נשמע קלישאתי אבל כל משחק עכשיו הוא חשוב".

שרון מימר. הוא דווקא לא מתלונן (דני מרון)
שרון מימר. הוא דווקא לא מתלונן (דני מרון)

מהעבר השני, מאמן המפסידה, שרון מימר, סיכם: "אין לנו שום טענה לשיפוט. התפרקנו ב-5-6 דקות בסוף המחצית, זה לא מאפיין אותנו בתקופה האחרונה. היינו יכולים לחזור וחבל. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו נראה יותר טוב".

מאבקי התחתית: "כבר בשבוע שעבר הסיכוי לפלייאוף העליון היה קלוש. אנחנו מסתכלים גם למטה. נמשיך לעבוד קשה כדי לצבור נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי