דראפיץ': סבע וערן לוי כמו ילדים מעצבנים שלא משתפים

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה התייחס בהומור לבעיית ההבקעות של החלוצים לקראת מכבי חיפה בשבת (18:15, ישיר בספורט4) ואמר: "עצבני שלא קפצנו מדרגה". סבע: "לא הסתבכנו, צריכים לחזור להיות אנחנו"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תחזור בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) לסמי עופר בפעם השנייה תוך שישה ימים, כשאחרי ההפסד 2:0 להפועל חיפה היא תתארח אצל מכבי חיפה. שש שנים עברו מאז הניצחון האחרון של הצהובים על הירוקים בליגה ושבע שני עברו מאז שזה קרה בחיפה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ', אגב, מעולם לא ניצחה משחק באצטדיון סמי עופר מאז שזה נפתח.

"מאוד רצינו לשחק טוב ולא שיחקנו טוב", אמר דראפיץ' על ההפסד ביום ראשון. "הפועל חיפה היו יותר תכליתיים וחכמים. הניסיון דיבר במשחק הזה, עשינו הרבה טעויות טקטיות לא אופיניות וחטפנו שני שערים משתי טעויות. אנחנו צריכים לחזור לדרך בה שיחקנו נגד בית"ר וסכנין, להיות מחויבים ולעשות פחות טעויות נגד מכבי חיפה, שהיא קבוצה מאוד מסוכנת. לא יהיה משחק קל. לגבי מה שקשור בנקודות ופלייאוף עליון, נמתין. זה לא קל כמו שחשבנו. לפעמים יש ירידה לצורך עלייה ואני מקווה שזה מה שהיה במשחק האחרון".


לחץ לפני הבטחת המקום בשישייה הראשונה:
"לא יודע אם יש לחץ. אני לא מרוצה מהיכולת שהצגנו. כל אחד מאיתנו רוצה שבכל משחק נהיה יותר טובים. ציפיתי מהקבוצה לקפוץ מדרגה ואני מאוד עצבני שחזרנו שני צעדים אחורה מבחינת הצורה של המשחק. רציתי נגד הפועל חיפה להיות דומיננטי וזה לא קרה. אני מקווה מאוד שנחזור לעצמנו נגד מכבי חיפה. כמו בשרשרת, כשחוליה לא חזקה, כל השרשרת לא שווה כלום. הגיעו כמה שחקנים חדשים ויש לנו סבלנות. זאת הדרך שלנו ולא סתם הגענו לאן שהגענו – בזכות הקבוצתיות ושמירה על עקרונות המשחק. זה מה שאנחנו צריכים להחזיר".

הדומיננטיות של סבע וערן לוי בהבקעת שערים: "הם כמו ילדים מעצבנים שלוקחים הכל ולא משתפים. הם לא נותנים לאף אחד – לא לקייטה ולא לברק. דיא וערן נותנים עונה פנטסטית, אבל ברק נכנס נגד הפועל חיפה והגיע לשש הזדמנויות. אמרתי לעצמי שטעיתי כששיחקתי בלי חלוץ. רציתי לעשות משהו אחר וחטפתי עוגה לפנים. אני לוקח את ההפסד הזה עליי. דיא הוא הקילר שלנו ומוציא הכל לפועל ביחד עם ערן ולכן זה פחות מתחלק עם אחרים. אנחנו לא יכולים להבקיע 70-80 שערים. אנחנו במקום טוב מבחינת הבקעות. מחכים שאחרים יבקיעו, אבל גם אם זה יתחלק רק ביניהם – אין בעיה".



לוי וסבע. כמו ילדים מעצבנים (דני מרון)


היריבה בשבת: "מכבי חיפה משחקת יותר טוב נגד קבוצות חזקות. יש שם שחקנים טובים, סגל טוב וגם נגד סכנין הם החמיצו המון. אני לא רוצה שהם יגיעו נגדנו להמון מצבים כי אז התוצאה יכולה להיות הפוכה. מכבי חיפה קבוצה מסוכנת ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו נוסעים לסמי עופר פעם שנייה ואני מקווה שהיא תהיה יותר מוצלחת".

דיא סבע הוסיף: "אני לא חושב שהסתבכנו. יש לנו ביטחון ונבוא לשחק את המשחק שלנו. אין מה להיות בלחץ. נצטרך לבוא להיות אנחנו, להאמין בעצמנו והכל יהיה בסדר. יש לחץ במכבי חיפה, אבל לוקסוס גדול עבורנו להקל ראש במכבי חיפה. אנחנו רוצים להאמין שמה שהיה בשבוע שעבר זו תקלה שצריך לשכוח מהר ולבוא לשחק כמו שאנחנו יודעים – לעשות מה שאנחנו יודעים לעשות טוב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי