קרויף: "הניצחון הגדול העונה", קלינגר: "קיבלנו סטירה"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א הבהיר אחרי ה-0:4 הגדול על הפועל חיפה: "אם נשלח מסרים באמצע פברואר נהיה בבעיה מנטאלית, נותרו לנו 12 משחקי גמר", מאמן המפסידה: "אף פעם לא הצהרנו שאנחנו רצים לאליפות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) זמנית למקום הראשון עם הניצחון הכי גדול שלה מאז ה-0:5 בדרבי לפני שנה וחצי – 0:4 על הפועל חיפה. הרכב מהפכני של ג'ורדי קרויף השתלם כשחוסה רודריגס הבקיע צמד, ניק בלקמן ואופיר דוידזאדה השלימו מול הפועל חיפה, שספגה הפסד כואב ואולי יצאה מהמרוץ המרובע אל התואר. קרויף קיבל בשורות טובות גם בסיום, כשהתברר שהפציעה של דור מיכה לא קשה. הקשר ירד לפני הסיום, אך נראה שהוא סובל מכיווץ בשריר האחורי בלבד.


ג'ורדי קרויף
ניסה להישאר רגוע אחרי הניצחון: "מבחינת התוצאה, זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. אני מרוצה. מה ההבדל משבוע שעבר? שאלת מיליון דולר. לפעמים קשה להסביר כדורגל. אחד ההבדלים היה שקיבלנו תמיכה אדירה מהאוהדים. אסור לנו לאבד נקודות כאן. השחקנים נתנו הכל היום. קשה לי להסביר למה זה קרה היום ולא קרה בשבוע שעבר. אנחנו לא רוצים שזה יקרה, אבל זה קרה".

המאמן הסביר את בחירת ההרכב: "שוינפלד ורודריגס נראו טוב באימונים. ארון תמיד מוסיף מאמץ והקבוצה צריכה קצת התלהבות. חשבתי שלחוסה מגיעה הזדמנות לאור היכולת באימונים ואני שמח שהוא לקח אותה. כשדסה בריא, אנחנו מרוויחים. הוא מוסיף לנו המון. אם נשלח מסרים באמצע פברואר, נהיה בבעיה מנטאלית. נותרו לנו 12 משחקי גמר ובכל משחק נצטרך להראות אגרסיביות והתלהבות. אנחנו צריכים את העזרה של הקהל לא משנה מה התנאים ומי היריבה".

אלי דסה: "הניצחון הכי גדול רק מבחינת התוצאה. היו לנו הרבה משחקים טובים העונה. לא צריכים להשתגע יותר מדי. עשינו את העבודה שלנו. זה לא סוד שמכבי ת"א היא הטוענת המשמעותית לתואר ולמשחק מחר אין השפעה. באנו לעשות את העבודה נגד קבוצה טובה שנמצאת במאבק והיה חשוב לנצח אותה ולהרחיק אותה מאיתנו. מגיע שאפו ענק לקהל שנתן לנו תחושה כמו בימים הטובים בבלומפילד. חשוב לי שאנחנו מסיימים משחק כזה על שער נקי. מה שאני תורם בהתקפה, זה אקסטרה".

ניר קלינגר לא חיפש תירוצים: "בבסיס שלנו, זו קבוצה לוחמנית ותוקפנית. זה לא היה היום מהדקה הראשונה ועד האחרונה ולכן הפסדנו בצורה כואבת. מכבי הייתה טובה מאיתנו בכל פרמטר, אבל זה מתחיל ונגמר ברוח הקבוצתית. צריך לבדוק למה זה קרה. קיבלנו סטירה לא נעימה וכואבת, אבל נמשיך קדימה. אנחנו אף פעם לא הצהרנו שאנחנו רצים לאליפות, כך גם לא נסגור שום דבר. אנחנו כאן ובמשחק. היום לא הופענו, לא היינו קרובים ולא ממושמעים טקטית. אני חושב שאולי היה סיכוי לחזור כי פתחנו את המחצית השנייה טוב. לדעתי, הגיע לנו פנדל. אחרי השלישי, התחלנו לחשוב על הגביע".

ניר קלינגר. חטף סטירה (דני מרון)
ניר קלינגר. חטף סטירה (דני מרון)

המאמן סיכם: "שיחקנו טוב בשבוע שעבר והתכנון היה לשחק 'מראה' מולם. הביצוע היה פחות טוב. אם היינו משנים ומפסידים, היו שואלים אותי למה שינית. אנחנו עוד נדבר השנה חזק בליגה וגם בגביע. ההמשך? יש לנו מספיק שחקנים מנוסים שהיו במעמדים של פלייאוף עליון, שחקנים עם עבר, עתיד וניסיון".

עדן בן בסט: "לפעמים עדיף להשאיר את התירוצים בבית. לא שיחקנו את המשחק שלנו, לא היינו אגרסיביים ולא הרווחנו כדורים. צריך לשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר ולהתקדם למשחק הבא. אני מקווה שהתבוסה תשפיע לחיוב, תיתן לנו סטירה ונחזור מהר לעצמנו. אני יודע שאף אחד פה לא הרים ידיים או זלזל. המשחק התפתח לרעתנו, הגול המוקדם נתן להם את הביטחון שהם היו צריכים. הפקרנו, נענשנו, אבל יש לנו מהר מאוד את המשחק הבא לתקן".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי