יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה, דיא סבע בדרך לארה"ב?

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

בעלי חיפה ניסה לעודד אחרי ה-2:1 לנתניה: "תרימו את הראש, צריך להתרכז בדרבי", עיתונאי אמריקאי צייץ: "מספר קבוצות ב-MLS רוצות את סבע". רוטן: "לא קוסם", ערן לוי: "לא נהיה בשר תותחים בפלייאוף". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי חיפה הפסידה הערב (שבת) 2:1 למכבי נתניה למרות שהובילה והיא רחוקה שמונה נקודות בלבד מהקו האדום כשהפלייאוף התחתון כבר מעבר לפינה. היהלומים מצדם השיגו ניצחון ראשון על הירוקים אחרי שש שנים והבטיחו באופן סופי את המקום בפלייאוף התחתון.


מיד לאחר המשחק נכנס בעלי מכבי חיפה יעקב שחר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש. מה שהיה נגמר והראש צריך להיות בדרבי".



בתוך כך, ג'ף רויטר, סקאוט ועיתונאי אמריקאי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו שדיא סבע מבוקש על ידי מספר קבוצות ב-MLS. הליגה בארצות הברית תיפתח בחודש מרץ. כזכור, על תג המחיר של סבע מתקיימת בוררות בין נתניה לטוברוק. למלך השערים של הליגה (17 כיבושים) יש חוזה בנתניה לשנתיים נוספות בכפוף כמובן לתג המחיר שייקבע. לספורט1 נודע שמינסוטה יונייטד היא אחת הקבוצות להן הוצע השחקן.


I'm hearing multiple #MLS clubs are interested in Dia Saba (25 yo). A true no. 10, Saba currently leads the Israeli Premier League with 17 goals.

— Jeff Rueter (@jeffrueter) February 24, 2018


פרד רוטן: "אני מאוד מאוכזב כי איבדנו את השליטה על המשחק אחרי השער שכבשנו. היינו יכולים לשחק יותר טוב. אני חושב שסבלנו מחוסר מזל בסיום המשחק".


ההבדליםבין המחציות: "זה מאפיין קבוצות תחתית. אני לא קוסם, יכול להיות שהתחתית גורמת לקבוצה שלי להיראות ככה. מכבי נתניה הייתה יותר טובה מאיתנו בחצי השני".


העתיד של הזרים: "קודם כל הכי חשוב מבחינתי זה המשחק הבא, פחות חשובה עכשיו דעתי על דברים כאלה. אנחנו ננתח את זה עד סוף העונה".


סלובודאן דראפיץ'. עונה אדירה (ערן לוף)
סלובודאן דראפיץ'. עונה אדירה (ערן לוף)


מאמן המנצחת סלובודאן דראפיץ': "עונה כל כך קשה. לפני שנתיים הגענו למכבי נתניה וכבר אנחנו בפלייאוף העליון. זו הרגשה נהדרת. לשחק כדורגל כזה טוב בליגה כל כך קשה, אין יותר מאושר ממני".


המטרות לפלייאוף: "קודם כל ללכת לאכול משהו…לא רצינו להיות בפלייאוף התחתון ולהסתבך, אלא לשחק את הכדורגל שלנו. הפצועים חזרו והתאוששנו ממשחק לא טוב בשבוע שעבר. אנחנו מקבלים פרגונים מכל הארץ. אנחנו לא רוצים לקבוע מי תהיה האלופה אלא לשחק כדורגל חיובי וטוב ואם נצליח להתקדם בטבלה נשמח".


האופי: הקבוצה לומדת לשחק תחת לחץ ולחזור מפיגור. למרות שמדובר בקבוצה צעירה. אנחנו רוצים להיות שותפים בבניית המועדון של שחקנים צעירים וכדורגל אטרקטיבי. צריך לדעת לנצח אחרי פיגור וגם לשמור על היתרון".


ערן לוי. מכבי נתניה זה לא ערן לוי? (ערן לוף)
ערן לוי. מכבי נתניה זה לא ערן לוי? (ערן לוף)


ערן לוי שביצע מחווה יפה לקמע דוד ג'ורג' שחלה: "ילד שחשוב לנו, הוא חלק ממכבי נתניה ואנחנו מחזיקים לו אצבעות ונתמוך בו במה שאנחנו יכולים".


המטרות: "המטרה הראשונה שלנו הייתה להישאר בליגה. התקדמנו וראינו שהליגה היא שד לא נורא. אנחנו תלכיד מטורף של שחקנים שחלקם אנונימיים. אנחנו לא רוצים להיות בשר תותחים בפלייאוף, זה לא יקרה. כל מטרה שסלובו יציב ניקח בכיף".


הפנדל: "לא מעניין אותי. פקפקו אם אקח את הפנדל שיהיה, לא פשוט להבקיע אחרי שני פנדלים שהחטאתי. לא סחבתי שום קוף. עברתי דבר או שניים בכדורגל. מכבי נתניה זה לא ערן לוי, הגולים והבישולים זה רק בונוס בשבילי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי