במכבי ת"א החמיאו לקרויף על השינויים: "סוף סוף שיחקנו לעומק"

באבין ושחקני מכבי ת"א חוגגים
באבין ושחקני מכבי ת"א חוגגים | אריאל שלום

הצהובים שבו זמנית לפסגה ובמועדון שמחו על הפקת הלקחים של המאמן אחרי ההפסד לרעננה: "העדיף את שוינפלד בשביל משחק הלחץ". גם על דסה ורודריגס הורעפו שבחים, המאמן הודה: "לקיארטנסון יש בעיות פיזיות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב במקום הראשון בטבלה, לפחות עד הערב, אחרי שהביסה 0:4 את הפועל חיפה בתצוגת כדורגל נהדרת. למעשה, ג'ורדי קרויף ושחקניו ישמרו על הפסגה רק אם תוצאת המשחק הערב ב"טרנר" בין הפועל ב"ש לבית"ר ירושלים תהיה תיקו.

"כשאני מייחל למשהו, הוא אף פעם לא קורה", אמר קרויף בסיום המשחק כשנשאל על המפגש בבירת הנגב היום, "אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא שלנו".

קרויף זכה בסיום למחמאות על הפקת הלקחים המקצועית לאחר ההפסד להפועל רעננה בשבוע שעבר. בתוך הקבוצה אמרו הבוקר: "סוף סוף הכדורים הלכו לעומק ולא לרוחב, השחקנים בעטו מרחוק וג'ורדי הבין שלמשחק הלחץ עדיף ארון שוינפלד פי כמה על וידאר קיארטנסון. השימוש אתמול בקישור בחוסה רודריגס על פניו של כריסטיאן בטוקיו הפך את המשחק ליותר התקפי מאשר האנמיות המורגשת מאשר כשבאטוקיו משחק".

שחקנים בקבוצה פרגנו לאלי דסה וציינו שמכבי עם ובלי דסה אלו שתי קבוצות שונות לחלוטין. בקבוצה מצפים לשדרוג עוד יותר כאשר תוך שבוע או שבועיים ישובו בהדרגה הפצועים שרן ייני, איל גולסה ועומר אצילי.


דסה והצהובים חוגגים. עם המגן הימני זו קבוצה אחרת (אריאל שלום)

כעת שחקני מכבי תל אביב קיבלו יומיים של חופשה מאימונים והם יחזרו ביום שלישי בבוקר למתחם האימונים בקריית שלום כדי לפתוח בהכנות למשחק החוץ בשבת נגד קבוצת מ.ס. אשדוד. הקשר דור מיכה אשר סובל מכיווצים בשריר הירך האחורי יטופל אצל הצוות הרפואי וביום שלישי יתברר אם הוא מצטרף לאימונים הרגילים. במכבי תל אביב זהירים בנושא כל פציעה כשהקשר איל גולסה שהתלונן על אותה פציעת כיווצים לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע לא שב עדיין למגרש.

בסיום אמר ג'ורדי קרויף: "גם אני שואל את עצמי איך נראינו כפי שנראינו היום ואיך נראינו בשבוע שעבר נגד הפועל רעננה ואין הסבר אחד. הפסדנו השנה הרבה מאוד נקודות לקבוצות שמדורגות מתחתינו בטבלה. המסר מהשבוע שעבר היה שאסור לנו להוריד מהאינטנסיביות, כי זה עולה לנו באיבוד נקודות. אנחנו צריכים לתת הכול מהדקה הראשונה וזאת הדרך היחידה שתוביל אותנו להצלחה".


ריקן ומיכה. אחד חזר להרכב, השני בלט, נפצע וייבדק בשלישי (אריאל שלום)

על וידאר קיארטנסון שלא שיחק אתמול אמר קרויף: "לקיארטנסון יש בעיות פיזיות בשבועות האחרונים. שחקנים הראו שהם כאן וטוב שיש תחרות על ההרכב. זה כאב ראש בריא".

על ארון שוינפלד הוסיף מאמן הצהובים: "שוינפלד מביא אנרגיה ותשוקה. הוא לא מוותר על אף כדור, רץ ללחוץ ויודע לשמור עליו. שוינפלד תמיד שם לכול צורך טקטי של הקבוצה. כולם מעריכים אותו על ההשקעה שלו על המגרש, הוא סבל העונה מחוסר מזל".

ההולנדי גם החמיא לחוסה רודריגס: "הוא עבר תקופה קשה, הקבוצה השיגה ניצחונות בלעדיו . בחודש האחרון הוא התאמן חזק וכמו שאמרתי בעבר, שחקנים צריכים להיות מוכנים לקבל את ההזדמנות והוא לקח אותה בשתי ידיים. זה טוב לו, טוב לקבוצה וטוב לתחרות – זה עושה לי כאב ראש".


חוסה רודריגס. עבר תקופה לא קלה בדרך לקאמבק מושלם (אריאל שלום)

דור פרץ הוסיף: "היה משחק מצוין ולשמחתנו הכדורים נכנסו. המסר לכול משחק הוא שעבורנו זה שלוש נקודות ואנו לא יכולים למעוד בשום משחק. באים מוכנים לכול משחק וגם הפעם באנו כמו נגד רעננה. הכדורים נגד רעננה לא נכנסו לשער והפעם כן נכנסו. לא מזלזלים בשום משחק ונגיע מוכנים גם למשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי