כץ: עשינו שגיאות במערך ובהכנה, גם השחקנים לא השקיעו

דור מלול
דור מלול | דני מרון

בעלי הפועל חיפה לא חסך במילים אחרי ה-4:0 למכבי תל אביב: "אני חושב שהם מספיק חכמים כדי להבין איפה הם טעו במשחק". ניר קלינגר: "ההתעסקות עם החוזים משפיעה, אבל זה לא תירוץ"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר התבוסה 4:0 למכבי תל אביב. במועדון הודו כי זה היה המשחק החלש ביותר של הקבוצה מאז פתיחת העונה בכל הפרמטרים. גם הבעלים יואב כץ, שראה את המשחק מביתו בארה"ב, העביר מסר ברור: "עשינו שגיאות במערך שלנו בהכנה למשחק. גם השחקנים לא השקיעו כמו בדרך כלל, ובכלל נכשלנו בכל המובנים.

"אני מקווה שנלמד מהמקרה כי זאת סטירת לחי מצלצלת", המשיך כץ, "אין לי מה לדבר עם השחקנים כי אני חושב שהם מספיק חכמים כדי להבין איפה הם טעו במשחק הזה". גם המאמן ניר קלינגר שוחח עם השחקנים לאחר המשחק ואמר להם: "לא היה שום בסיס לקבוצה שלנו העונה במשחק הזה. לא היינו מספיק אגרסיביים ולא היינו קרובים, אבל זה חלק מהמשחק. אני מאמין שנלמד מהטעויות ונגיע מוכנים ליום חמישי".

במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת לבצע שינוי דרסטי ביום חמישי כדי לעלות לחצי גמר גביע המדינה. במועדון גם הביעו ביקורת על מערך שלושת בלמים אותו הציב קלינגר. "נכון שזה עבד מול נתניה, אבל מכבי תל אביב זאת קבוצה אחרת" אמרו בקבוצה.

במקביל, בכרמל מקווים כי הבלם הרומני גבריאל תמאש יחתום בתחילת השבוע כאשר כל הפרטים סביב העסקה סוכמו. בנוסף, כץ וקלינגר ימשיכו בשיחות עם החלוץ אלון תורג'מן בתקווה להחתימו עד למשחק הדרבי בגביע המדינה. קלינגר התייחס לשיחות מול השחקנים ואמר: "לפני שישה ימים כל עניין החוזים לא הפריע, ככה שזה לא תירוץ. אין ספק שההתעסקות משפיעה, אבל נצטרך לאטום את הרעשים מסביב. אנחנו רוצים לבצע את ההחתמות, אבל זה לא עניין ציבורי אלא שלנו כמועדון וכולם עובדים קשה בשביל זה. אני לא חושב שיואב מהסס, אלא ששחקנים שלנו הרוויחו ביושר את הביקוש אחריהם וכל מי שרוצה לפנות שיפנה – אבל בסוף השחקן יקבל את ההחלטה לגבי עתידו".


דור מלול. המשחק הרע ביותר של הפועל חיפה העונה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי