ניר קלינגר: הביקורת עליי לא מעניינת, אני מדפדף אותה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

אנשי הפועל חיפה ביקרו בביה"ח רמב"ם לכבוד פורים, המאמן התייחס בין השאר לביקורת מהבעלים יואב כץ: "אני כבר לא מתרגש מכלום". השחקנים החמיאו: "מגיע לניר קרדיט על הטיפול במשברים". גנסארי יחזור להרכב

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה ואנשי הצוות של המועדון ביקרו הבוקר בביקור מסורתי בבית החולים רמב"ם וזאת כחלק מפעילות הקבוצה לקהילה. קפטן הקבוצה עדן בן בסט אמר לאחר הביקור: "מדובר דבר מבורך וכל הכבוד למועדון. שמחנו לראות ילדים מחייכים וכל חיוך שלהם גורם לנו לצאת יותר מחוזקים. מקווה שנבוא לפה בבשורות טובות".

המאמן ניר קלינגר הוסיף: "מרגש להגיע לכאן. אנחנו מגיעים לכאן כל שנה וזה הפך למסורת. כאשר אנחנו כאן זה מעמיד אותנו בפרופורציות והחיוך הקטן כולל השמחה הרגעית של ילד לראות שחקן מפורסם עושה הכול. כדאי לנו כחברה לדעת לתת יותר ומלקבל".

ההפסד למכבי ת"א: "זאת הייתה הבלחה שלילית. הקבוצה שלנו רצה כמעט כל העונה ללא משברים ואני מקווה שנמשיך ככה. אמרתי את זה גם בעבר שאנחנו בקו מסוים ובו יהיו גם הפסדים אבל לא ניקלע לסיטואציות לא נעימות. אנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק ביום חמישי ושוכחים את המשחק בשבת. נותר לנו רק ללמוד מהטעויות במשחק הזה. הפכנו לקבוצת צמרת העונה והמטרה ברורה להגיע לחצי גמר הגביע".

הביקורת של יואב כץ: "שחקנים נמצאים תחת האחריות שלי וכל הביקורת עליי או על הצוות שלי לא מעניינת אותי ואני מדפדף את זה. מעניין אותי הדרך שלי והאווירה בקבוצה. שום הפרעות מבית או מבחוץ לא יפריעו לנו כי יש לנו קשר מיוחד בקבוצה. אנחנו אנשים מספיק בוגרים ובטח אני שעברתי הכול בכדורגל כבר לא מתרגש מכלום אלא רק רוצה להמשיך בדרך שלי ויש לי משימה ברורה והיא להגיע לחצי הגמר".

הדרבי בגביע: "אני והצוות שלי חושבים אותו דבר. אנחנו צריכים לנצח את המשחק וככה אנחנו מתייחסים לזה כאילו זה משחק אחד. התוצאה במשחק הראשון זה יתרון קל, אבל מי שרוצה לעלות לשלב הבא צריך לנצח. היינו בתקופה נהדרת ונכנסנו לא טוב במשחק האחרון ואף טעינו ובזה נגמר הסיפור. המטרה היא רק לשמח את הקהל שלנו. הבטחנו את המקום הרביעי בליגה וכעת חושבים בגדול, שזה אומר כרטיס לאירופה".

ניר קלינגר. מדפדף את הביקורות (דני מרון)
ניר קלינגר. מדפדף את הביקורות (דני מרון)

בצד המקצועי, בקבוצה עוד סוחבים את השברים מהתבוסה למכבי ת"א, אך בעיקר מתמקדים בהכנות לקראת המשחק השני ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה ביום חמישי. המאמן ניר קלינגר שוחח אמש עם השחקנים ובחר בעיקר לתמוך בהם כשאמר: "אני גאה בכם על העונה הזאת. תשכחו את מה שקרה לנו מול מכבי תל אביב, זה לא מאפיין אותנו".

שחקני הפועל חיפה הביעו תמיכה בדבריו של המאמן ואחד מהם אמר: "מגיע קרדיט גדול לניר על העונה הזאת גם על טיפול במשברים. יש מאמנים שהיו עושים אסיפה קשה אבל קלינגר בחר לשמור על השקט ולא לזעזע וטוב שכך". בנוסף, המאמן אף שוחח עם הבעלים יואב כץ שכזכור העביר עליו ביקורת חריפה לאחר ההפסד. כץ אמר אחרי המשחק לספורט1: "עשינו שגיאות במערך ובהכנה כאשר גם השחקנים לא השקיעו".

יואב כץ. שוחח עם קלינגר לאחר הביקורת (ערן לוף)
יואב כץ. שוחח עם קלינגר לאחר הביקורת (ערן לוף)

מבחינה מקצועית, צפויה הקבוצה לקבל בחזרה את ראדו גנסארי שהיה פצוע בשבת, כשמאידך רסמוס סיוסטדט ימשיך להיעדר בגלל פציעה. בקבוצה סיפרו כי קיימת התלבטות בעמדת המגן השמאלי בין חיים מגרלשוילי לשמואל שיימן. בחיפה ממתינים לחתימה האחרונה של כץ כדי להחתים רשמית את הבלם הרומני גבריאל תמאש ומאמינים שזה יקרה עוד לפני המשחק ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי