קרלוס גרסיה: חולם לאמן יום אחד את אספניול

קרלוס גרסיה
קרלוס גרסיה | ערן לוף

עוזר המאמן של קרויף התראיין בספרד: "מכבי ת"א מועדון גדול שתמיד נלחם על תארים, קיבלתי החלטה חכמה להגיע". מעקב אחר הפציעה של מיכה. דסה קיבל הצעה להאריך את חוזהו, המחלוקת: גובה סעיף היציאה

(גודל טקסט)

קרלוס גרסיה רק החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב, אבל הוא כבר מסמן מטרה גבוהה: "אשמח לאמן את אספניול", אמר בלם העבר הקטלאני שגדל במועדון בראיון בספרד. "התקופה שלי באספניול הייתה מלאה בחוויות נפלאות. האנשים שפגשתי, התארים בהם זכינו – שני גביעים בנוער – זו הייתה תקופה נהדר בחיי כשחקן ואדם. היה לי מזל גם לעלות לבוגרים. אמנם לא הייתה לי סבלנות להילחם על מקומי, אבל אספניול עזרה לי להגשים חלום ולהגיע לליגה הראשונה".

קרלוס דיבר על קריירת המשחק בישראל: "רציתי לעזוב את אזור הנוחות שלי וללכת למקום שיעזור לי ולמשפחה שלי לצמוח. מכבי מועדון גדול בישראל שתמיד נלחם על תארים. שיחקתי בשלב הבתים בליגת האירופית ובמוקדמות ליגת האלופות, משהו לא יכולתי להשיג בספרד".

על המעבר לעמדת העוזר אמר: "זו הייתה החלטה חכמה להגיע להיות עוזר מאמן במכבי. אני לומד וזו תקופה חיובית עבורי. החלום שלי הוא לאמן יום אחד את אספניול ובשביל צריך לעבוד קשה וללמוד כל יום כדי להפוך למאמן טוב יותר. יש לי רעיונות ברורים, אני מכוון למקסימום ורוצה ליהנות ולהגשים אותם".

קרלוס גרסיה. חולם לאמן את אספניול (ערן לוף)
קרלוס גרסיה. חולם לאמן את אספניול (ערן לוף)

בקבוצה עוקבים אחר הפציעה של דור מיכה שנפצע במהלך המשחק נגד הפועל חיפה ובסיום טען כי הוא סובל מכיווצים בשריר הירך האחורי. הקשר לא התאמן יחד עם חבריו ששבו לאימונים אחרי יומיים של מנוחה שקיבלו לאחר המשחק מול הפועל חיפה וערך אימון קל בצדי המגרש. רק בהמשך השבוע תתברר חומרת הפציעה ומשך הזמן שייעדר.

במכבי ת"א מאמינים שלא יידרש זמן החלמה ממושך, אך בכל מקרה לא מתכוונים לזרז אותו וימתינו בסבלנות שיחלים לחלוטין. שחקן נוסף שעדיין לא מתאמן הוא הקפטן שרן ייני שספג מכה בברכו במשחק מול הפועל ב"ש ומאז לא שיחק ולא התאמן.

אלי דסה. מחלוקת על סעיף היציאה (אריאל שלום)
אלי דסה. מחלוקת על סעיף היציאה (אריאל שלום)

בתוך כך, המגן אלי דסה קיבל הצעה להאריך את חוזהו בארבע שנים נוספות וישתכר כ-500 אלף דולר לעונה, בדומה לשחקנים הישראלים הבכירים, מיכה ועומר אצילי. נכון לעכשיו המחלוקת היא על סעיף היציאה ומסתמן שהצהובים יאפשרו לדסה לעבור לאירופה תמורת סעיף של 1.5 מיליון יורו. חוזהו הנוכחי של המגן יסתיים בקיץ 2019 ובמועדון מתכוונים להאריך את החוזה עוד לפני סיום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי