יואב כץ: ננצח את מכבי חיפה. מאמין שאפשר לזכות באליפות

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התראיין ב-103FM לקראת הדרבי בגומלין רבע גמר הגביע: "לא חושב שההפסד למכבי ת"א ישפיע. אני דוחף את הקבוצה לתפוס את המקום הראשון בליגה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה דרוכה ומוכנה לקראת גומלין רבע גמר גביע המדינה מחר (חמישי) מול מכבי חיפה אחרי 2:2 במשחק הראשון בו הירוקים הוליכו ביתרון כפול, וכך גם בעלי המועדון יואב כץ, שחזר לארצות הברית ולא יהיה מחר ב"סמי עופר".

כץ התראיין הערב ב-103FM ותחילה נשאל על מאמנו, ניר קלינגר, אותו ביקר לאחר ה-4:0 למכבי תל אביב בשבת האחרונה: "אני מאוד מקווה שנגיע לחצי הגמר, זה בהחלט אפשרי. אני לא חושב שנכנסתי בניר קלינגר. אבל בואו נעבור לדבר על מכבי חיפה. לא מעוניין לדבר על הביקורת על קלינגר".


השפעות התבוסה למכבי תל אביב
: "יש לנו שחקנים עם ניסיון ששיחקו גם באירופה והם יתאוששו וינצחו את המשחק מול הירוקים. אני לא חושב שזה ישפיע".


על חלום האליפות
: "אני עדיין דוחף את הקבוצה לתפוס את המקום הראשון. עוד לא הרמתי ידיים. צריכים להיות ספורטיביים במיוחד בכדורגל ולהאמין שאפשר להשיג אליפות. הכל אפשרי, רק צריך להאמין".


מלול בהפסד למכבי תל אביב. "אפשר לזכות באליפות, רק צריך להאמין" (דני מרון)


יחסי הכוחות מול מכבי חיפה
: "שני המשחקים הקודמים הם היו שקולים, בליגה ניצחנו 0:1 ובגביע במשחק הראשון 2:2. לכן לא ניתן לומר שיש לנו פור של שני שערים עליהם".

שחקנים שלא סגרו לעונה הבאה: "אני לא חושב שנרדמתי. ברגע שאני מצליח ובצמרת יש עליך מלחמה פסיכולוגית ועל השחקנים שלך. יש יותר שמועות על כך ששחקנים שלי יעזבו בעונה הבאה. זה פייק ניוז. לי הציעו גם ללכת על שחקנים אחרים ואמרתי שזה לא אתי ושאני לא אעשה את, זה לא ספורטיבי. כל אחד עושה ברמות המוסר שלו. זה שהתקנון מתיר להם לא אומר שזה מקובל, ומה שמתאים לאירופה – שיש שם מאות אלופי שחקנים – לא מתאים לישראל שיש עשרות שחקנים כאלה. פנו אלי שחקנים ואמרו 'בוא ננהל מו"מ' ואמרתי להם שני לא עושה את זה, אלא רק בתום העונה".

עתידו של גבריאל תמאש: "אני ביוזמתי החלטתי לתת מענקים להופעה באירופה, כולל בחוזה עם תמאש. יש סיכום בעל פה איתו במאה אחוז".


קלינגר ותמאש. על המאמן הבעלים סירב לדבר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי