בלקמן ושוינפלד יועדפו על פני עטר וקיארטנסון מול אשדוד

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

קרויף צפוי להמשיך עם ההרכב שהביס את הפועל חיפה גם באצטדיון הי"א בשבת (20:30, ישיר בספורט2). גולסה עשוי לחזור לסגל מכבי ת"א, אצילי ימתין שבוע נוסף. תורג'מן יעניק מנוחה למספר שחקנים אחרי הגביע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט2) את מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, בו מתקשים הצהובים לנצח בשנים האחרונות. בקבוצה זוכרים את ה-1:1 בין הקבוצות בסיבוב הראשון באצטדיון בנתניה.

המאמן ג'ורדי קרויף אמר לקראת המשחק: "במשחק הקודם אשדוד שיחקה טוב, ואנחנו לא יצרנו כמעט מצבים. גם הפעם אשדוד תבוא מלאת מוטיבציה. בשנים האחרונות היה לנו קשה שם וסבלנו גם בניצחונות, זה משחק מוקש. באשדוד יש שחקנים של מכבי תל אביב וזה חיסרון מפני שהם ירצו להוכיח את עצמם כפליים. זה טבע האדם. אשדוד נלחמת על מטרה ואנחנו נלחמים על מטרה, לא ננצח רק על ידי הגעה לשם".

על פי האימונים האחרונים מסתמן שקרויף מתכוון לפתוח מחר עם אותו הרכב שהביס במחזור האחרון 0:4 את הפועל חיפה. הקפטן שרן ייני ממשיך בטיפולי ואימוני ההחלמה מהפציעה מתחת לברך ולא צפוי להיות מחר בסגל. נראה שגם עומר אצילי שמגביר קצב באימונים ימתין שבוע נוסף לפני החזרה לסגל, אליו עשוי לשוב אייל גולסה. הצוות המקצועי ימשיך במערך שלושת הבלמים, כשיובל שפונגין ישחק לצד איתן טיבי וז'אן-סילבן באבין. מסתמן שגם מחר העדיפות בהתקפה תהיה לניק בלקמן וארון שוינפלד על פני וידאר קיארטנסון ואלירן עטר. לאוהדים ייפתחו מחוץ לאצטדיון הי"א מספר קופות לרכישת וקבלת הכרטיסים למשחק.


בלקמן ושוינפלד. צפויים להמשיך בהתקפה (אריאל שלום)

תורג'מן יעניק מנוחה לשחקנים ששיחקו בגביע
בצד השני, מ.ס. מצפה שקרוב לחמשת אלפים צופים, רובם של מכבי תל אביב יגיעו למשחק. בקבוצה הזכירו את ה-1:1 בסיבוב הקודם וכולם מאמינים שאפשר לצאת לפחות עם נקודה מול מוליכת הטבלה. השחקנים יידעו כבר לפני שריקת הפתיחה את תוצאת בין הפועל אשקלון למכבי נתניה, כשהפער בין אשקלון שמתחת לקו האדום לאשדוד שמעליו עומד על ארבע נקודות.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "שיחקנו 120 דקות ביום שלישי בגביע וזה יהיה משחק שלישי שלנו בתוך שבעה ימים. ניתן לשחקנים להתאושש ולהגיע רעננים למשחק. ראינו את ה-0:4 של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה והיא קבוצה מאוד טובה. נגיע מוכנים למשחק הזה".

תורג'מן מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב כשבשני האימונים האחרונים תורגלו טום בן זקן, תום מונד ומאוריסיו קורדיירו בהרכב הפותח, כשמסתמן שעמית ביטון, אור אינברום ודור ז'אן יקבלו מנוחה ויפתחו על הספסל. בן זקן החלים משפעת שמנעה ממנו לשחק במשחקי הקבוצה האחרונים, כשמונד החלים מפציעה של קרוב לחודשיים ברגלו. אשדוד ששיחקה נגד הפועל רעננה במערך של שלושה בלמים אמורה לעבות את מרכז המגרש מול שחקני הקישור של מכבי תל אביב, ובעיקר להפעיל לחץ על דור פרץ ואבי ריקן.


אינברום. יפתח על הספסל (דני מרון)


הרכבים משוערים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד (יצחק אספה), וובה בראון, יובל יעקובוביץ', בנצי מושל, בלסינג אלקה (דור ז'אן), מאוריסיו קורדיירו.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, יובל שפונגין, איתן טיבי, ז'אן-סילבן באבין, דור מיכה, דור פרץ, אבי ריקן, חוסה רודריגס, ניק בלקמן, ארון שוינפלד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי