איגוד השופטים זימן מספר קוונים לשימוע שלפני פיטורים

גיא מלמד וארז פפיר
גיא מלמד וארז פפיר | מאיר אבן חיים

המאבק בין השופטים לאיגוד נמשך: לאחר שהוכרז על סכסוך עבודה ובצל האיום לשבש את הליגות השונות החל מאמצע השבוע, יחיאל חלובה, עוזר שופט, פנה לאמצעות עו"ד לטפר וטען: "מטרת הזימון להלך אימים"

(גודל טקסט)

נקראו לדגל: איגוד השופטים זימן מספר קוונים לשימוע שלפני פיטורים בגלל אי התייצבותם לכנסים מקצועיים. "הכרטיסים הצהובים" נשלפו כחלק מסכסוך רחב שפרץ לאחרונה בין הצדדים על רקע דרישת השופטים לעגן את הסכמי השכר שלהם באמצעות החתמתם על הסכם קיבוצי.

כידוע, במסגרת מאבקם הכריזו השופטים על סכסוך עבודה והם מאיימים לשבש את משחקי הליגות השונות החל מה-7 במארס. יחיאל חלובה, אחד מעוזרי השופטים שזומן לשימוע שלפני פיטורים, לא הניף דגל לבן ובאמצעות עורכת הדין רוית קרן-רוזין טען כי הזימון הנ"ל נעשה שלא כדין. במכתב ששלחה פרקליטתו של חלובה למנכ"ל איגוד השופטים, עו"ד יריב טפר, עם העתקים למחלקה המשפטית של ההסתדרות הלאומית, נטען בין השאר כי "מכתב הזימון הוא בניגוד לדין וכל מטרתו היא להלך אימים על שופטים, ומחדד את המשך פגיעתה של ההתאחדות בזכויות השופטים ובזכותם להתארגן".

עוד דורש עוזר השופט חלובה הבהרות מאיגוד השופטים בנוגע לטענתה כי באי התייצבותו לכנס נגרמו להתאחדות לכדורגל "נזקים". עד כה חמישה שופטים מליגת העל, ביניהם שופט בינלאומי, חתמו בימים האחרונים על הצטרפותם להסתדרות הלאומית ונתנו לה יפוי כוח לנהל בשמם את המאבק. אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון צפויים החל מן הימים הקרובים שיבושים בתנועת השופטים והקוונים במגרשי הכדורגל בישראל. תחילה יורגשו העיצומים במשחקי הנוער והליגות הנמוכות ובהמשך תורחב החזית למשחקי הליגות הגבוהות יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי