צפו בתקציר: 0:0 למכבי תל אביב מול מ.ס אשדוד

אשדוד - מכבי ת"א
אשדוד – מכבי ת"א | לירון מולדובן

בסיבוב הראשון בנתניה זה נגמר ב-1:1 והערב, הצהובים שוב השאירו נקודות מול הקבוצה של תורג'מן, הציגו משחק חלש והתקשו מול ההגנה הצפופה של המארחת. נדנדת היכולת נמשכת אצל קרויף. עטר לא שותף, גולסה חזר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הנדנדה ביכולת של מכבי תל אביב נמשכת. אחרי ההפסד המביך לרעננה וההצגה הפנטסטית מול הפועל חיפה, הגיע עוד משחק נפל. החבורה של ג'ורדי קרויף נראתה רע מאוד באשדוד, לא מצאה פתרונות ונפרדה ב-0:0. מחר בסביבות השעה 23:00 בלילה, הצהובים עלולים למצוא עצמם במקום השלישי אם באר שבע ובית"ר ירושלים ינצחו. כל זאת, כאשר נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. 
 

קרויף ביצע שינוי אחד בהרכב, כשכריסטיאן באטוקיו עלה במקום דור פרץ החולה, אבל הקבוצה שלו פשוט לא הגיעה ל-י"א. במהלך השבוע, הזהיר ההולנדי מהאצטדיון הקטן בו מכבי ת"א מתקשה בשנים האחרונות. כנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. אשדוד, עם דן ביטון המצוין, הייתה מסוכנת יותר ולמעט שער של איתן טיבי שנפסל, הצהובים התקשו לאיים על השער של יואב ג'ראפי. 




המחצית השנייה לא הייתה שונה. אשדוד עם משחק טקטי נהדר הרחיקה את מכבי ת"א מהשער, נלחמה, נטרלה את אבי ריקן, דור מיכה ואלי דסה, מנעה איומים וחיפשה לעקוץ במתפרצות, כשבאחת מהן מאוריסיו כמעט כבש. קרויף שלח למערכה את אייל גולסה, שחזר למגרשים, ובהמשך גם את וידאר קיארטנסון (מה שהשאיר את אלירן עטר על הספסל במשך 90 דקות), אבל לא נראה כל זכר לקבוצה היצירתית והדורסנית שהביסה את הפועל חיפה בשבוע שעבר. האיסלנדי היה קרוב מאוד לשער בדקה ה-93, אבל נגח החוצה. זו בערך הדקה בה מאור מליקסון כבש אשתקד באשדוד שער שהוביל את באר שבע לאליפות. 



הקהל הצהוב כבש את יציעי האצטדיון המארח (לירון מולדובן)


אותה אשדוד, שבסיבוב הקודם השיגה 1:1 בנתניה, לקחה עוד נקודה מהצהובים, ואולי תכריע עוד תואר גם העונה. כעת היא רחוקה חמש נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום. האמת, אם הפער האיכותי בין השתיים הרבה יותר גדול. הקבוצה הסימפטית והלוחמנית של עמיר תורג'מן שווה ליגת העל. מכבי ת"א? בלי יציבות ביכולת יהיה לה מאוד קשה לזכות בתואר. למזלה, בפלייאוף העליון היא לא תצטרך לשחק מול יריבות או אצטדיונים כמו באשדוד. איך אומר ההולנדי? עכשיו נותרו 11 גמרים. רק שמכבי ת"א לא תהיה תלויה בהם בעצמה. 




ריקן. גם הוא ממשיך בהרכב של קרויף (אריאל שלום)


הרכבים
מ.ס. אשדוד:
יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, יובל יעקובוביץ' (תום מונד, 60), דן ביטון, בנצי מושל, אור אינברום (דור ג'אן, 71), מאוריסיו קורדיירו (משה אוחיון, 90+2).


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, יובל שפונגין (וידאר קיארטנסון, 77), איתן טיבי, ז'אן-סילבן באבין, דור מיכה, באטוקיו, אבי ריקן (אופיר דוידזאדה, 63) חוסה רודריגס (אייל גולסה, 63), ניק בלקמן, ארון שוינפלד.



חלק מהאוהדים המשיכו באווירת פורים (לירון מולדובן)


מהלך המשחק
דקה 4: אשדוד עם מתפרצת, מושל העביר כדור רוחב טוב, ברוצ'יץ' בעט לא מדויק והחוצה.


דקה 11: שמאלית אדירה של אבי ריקן מ-22 מטרים, ג'ראפי היה במקום וקלט. 



תורג'מן. מכיר היטב את הצהובים (לירון מולדובן)


דקה 21: שוינפלד בעט  מ-16 מטרים, הכדור השטוח היה חלש וג'ראפי קלט בקלות.



טיבי. שער שכבש, נפסל (לירון מולדובן)


דקה 28: טיבי נגח פנימה אחרי כדור קרן, השופט פסל את השער בטענה מוצדקת לעבירה על פיליפנקה.


דקה 30: בעיטה נהדרת של דן ביטון ברגל שמאל מ-20 מטרים, נהדפה לקרן שלא נוצלה. 



באטוקיו נבלם, שוינפלד משקיף (לירון מולדובן)


דקה 38: ביטון בעט חזק כדור חופשי מ-25 מטרים, אך החטיא במעט את המסגרת.


דקה 53: ריקן העלה כדור טוב לרחבה, חוסה רודריגס הגיע אליו, אך בעט מזווית קשה גבוה מעל השער.



קרויף על הספסל. גם החילופים לא עזרו (לירון מולדובן)


דקה 55: אינברום הגביה מימין לכיוונו של ברוצ'יץ', שבעט מהאוויר החוצה.



דור מיכה עם עוד ניסיון סרק (לירון מולדובן)


דקה 78: ראיקוביץ' יצא משערו, התקדם עם הכדור עד עיגול האמצע ובעט כדור קשתי, ג'ראפי הדף לקרן.



סיום באשדוד. צד אחד מרוצה, הצד השני פחות (לירון מולדובן)


90+2: קיארטנסון נגח טוב לעבר שער אשדוד, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה והחוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי