גינסארי יחזור להרכב הפועל חיפה, בן בסט בספק

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה: ראדו גינסארי חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק נגד אשדוד (שבת 18:00, ספורט4). יואב כץ הודיע על פינוק לכבוד יום האישה. באשדוד עדיין לא סגורים על ההרכב, תורג'מן: "רוצים להמשיך את המומנטום"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד מחר (שבת 18:00, שידור ישיר בספורט4) שיהיה המשחק האחרון בעונה הסדירה. במהלך השבוע שוחח המאמן ניר קלינגר מספר פעמים עם שחקניו וניסה לחדד כי המשחק הקרוב הוא לא פחות חשוב מהניצחון בדרבי ביום שני. קלינגר אמר לשחקנים: "הוכחנו יותר מפעם אחת עליונות מנטאלית ואני מקווה שזה יהיה גם הפעם".

במועדון התעודדו בימים האחרונים מחזרתם לאימונים מלאים של הקשר ראדו גינסארי שנפצע בגבו ביום שני ושל החלוץ עדן בן בסט שכלל לא היה בסגל בניצחון על הירוקים. לגבי האחרון עדיין לא ברור אם אכן יפתח בהרכב וההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם. הבעיה הקשה של הקבוצה היא חסרונו של המגן דור מלול עקב צהובים כאשר גם מחליפו לירן סרדל עדיין לא חזר מפציעה. מי שצפוי להחליף את מלול הוא דווקא המגן השמאלי שמואל שיימן, שיעבור ימינה ובמקומו יפתח בשמאל חיים מגרלשווילי.

ריקי מיטרבסקי ימשיך בהרכב לאחר שהרשים את הצוות המקצועי במשחקים האחרונים. הקשר המקדוני דיבר לקראת המשחק: "אני יודע שאין משחקים קלים בליגה הזאת. אנחנו צריכים לתת 100 אחוז כדי לנצח ומצפה לנו משחק קשה. מבחינתנו אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה וניתן את הכול". הקשר התייחס לעונה הבאה כאשר בכוונת הפועל חיפה לממש את האופציה עליו ואמר: "אני עדיין לא חושב על העונה הבאה. אני נהנה כאן ואשמח להישאר. לאחרונה אני בהרכב וטוב לי כאן".

מיטרבסקי גם התייחס לעובדה כי לאחרונה תפס את המקום בהרכב: "כאשר הגעתי לקבוצה ידעתי שיהיה לי קשה לקבל מקום בהרכב כי הקבוצה רצה והייתה בצמרת אבל זה הכדורגל. אני עובד קשה וידעתי שאני רוצה להילחם על המקום שלי ואני שמח להיות בהרכב הראשון". לסיום התייחס להבדלים בין הליגה המקדונית לזו הישראלית: "הליגה הישראלית מאורגנת יותר אבל שתי הליגות טובות. יש יתרון קטן לליגה הישראלית".

יואב כץ. מתנות לכבוד יום האישה (ערן לוף)
יואב כץ. מתנות לכבוד יום האישה (ערן לוף)

בנושא אחר, במועדון החליטו לכבד את יום האישה הבינלאומי שנערך השבוע והבעלים יואב כץ החליט כי תינתן כניסה חינם לכל הנשים שיגיעו בחולצות אדומות.

אשדוד: התלבטות בין אלקה לאינברום
ערב המחזור, מ.ס. אשדוד נמצאת במקום ה-12 כשהיא רחוקה 5 נקודות בלבד מהקו האדום. רק ניצחון שלה בסמי עופר והפסד ביתי של רעננה לבית"ר יעלה אותה מקום אחד בטבלה, ואולי ייתן לה לוח משחקים נוח יותר בחלק האחרון של העונה.

המאמן עמיר תורג'מן: "רוצים להמשיך את המומנטום, להתקדם. רוצים 3 נקודות ואז נראה נגד מי משחקים. ובסך הכול נשחק נגד כולם. הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד. למעט ההפסד נגד מכבי תל אביב, זאת קבוצה ממושמעת טקטית שיוצאת מהר קדימה עם קישור טוב. נגיע ונהיה מוכנים לכול התרחישים, ובאיזו שיטת משחק נבחר. בפליאוף התחתון נפגוש את כל הקבוצות והסדר נגדם פחות חשוב".

אינברום. נאבק עם אלקה על מקום בהרכב (לירון מולדובן)
אינברום. נאבק עם אלקה על מקום בהרכב (לירון מולדובן)

לצוות המקצועי יש התלבטות בנוגע להרכב, והאם המערך של שלושה בלמים יכול לעבוד, עם הקפטן טום בן זקן משחק כבלם ימני על חשבונו של הבולגרי ויקטור גנב כשבנצי מושל מוצב כמגן התקפי באותו צד. השיקול יהיה בהתאם להרכב בו תעלה הפועל חיפה. החלוץ בלסינג אלקה, שלא שותף כלל במשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם בשל ריגושת בשריר הירך, התאמן כל השבוע וכשיר לשחק. אם לא יפתח בהרכב, יהיה זה אור אינברום שיקבל את חולצת ההרכב.

הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, שמואל שיימן, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, חיים מגרלשווילי, רוסלן ברסקי, ריקי מיטרבסקי, ראדו גינסארי, גילי ורמוט, יוסיפ איבנצ'יץ (עדן בן בסט) אלון תורג'מן.
מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, בנצי מושל, טום בן זקן, איגור פיליפינקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ' (תום מונד), וובה בראון, דן ביטון, בלסינג אלקה (אור אינברום), מאוריסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי