מסאי דגו: לא ראיתי פערים גדולים בינינו לבין מכבי חיפה

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון נשאל בתכנית בספורט ב-103FM על הקרבות הצפויים בפלייאוף התחתון: "לא רוצה להישמע שחצן, אבל כשיחזרו הפצועים אנחנו שווים לכולם. כרגע יש בעיה של איכות בחלק הקדמי"

(גודל טקסט)

"אני מקווה שנצא לדרך חדשה אחרי התיקו 0:0 אתמול מול מכבי חיפה. רצינו להיכנס לפלייאוף בפער לא גדול והצלחנו לעשות את זה". כך אמר הערב (ראשון) מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו, לאחר הנקודה הראשונה שהושגה מאז מונה לפני כחודש ובסך הכל אחרי שמונה הפסדים רצופים.

דגו נשאל תחילה על יכולתה של מכבי חיפה והבהיר: "אם היא חלשה? אני בטוח שגם הם אמרו את זה על אשקלון. שמות זה רק על הנייר בכדורגל, ככה אני רוצה את זה".


הבעיות בחלק הקדמי
: "אתמול עלינו בלי מנגה ודובב כי הם פצועים. אנחנו נקבל אותם בקרוב ובגלל זה אתמול היה לנו יותר קשה. אם הייתה לנו איכות היינו כובשים מול מכבי חיפה לפחות שער אחד. טל איילה שיחק כמה דקות אחרי פציעה ארוכה ואני מקווה שכולם יחזרו ואשקלון תראה הרבה יותר טוב".


אחרי עוד החמצה. "אם הייתה לנו איכות, היינו כובשים" (לירון מולדובן)

מינויו של ייטב לוזון לעוזרו: "אני לא חושב שיש באשקלון בעיה מנטלית. אני הבאתי את עוזר המאמן שלי ומהרגע הראשון ידעתי שיש לי רק חודש ימים על הקווים. נפגשתי עם כמה אנשים ולוזון נתן לי את ההרגשה הכי טובה. הוא בחור איכותי שמבין כדורגל ואני בחרתי בו. ההנהלה לא אמרה לי לקחת אותו".


קיזוז ארבע הנקודות ממ.ס אשדוד
: "אני חלילה לא רוצה להישמע שחצן. מבחינת משחק נתון מול רעננה, אשדוד ומכבי חיפה אני לא רואה כאלה פערים גדולים. אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא. אנחנו חייבים לכבוש, לנצח ולהביא נקודות. אין משהו אחר. כשהפצועים יחזרו אני רואה אותנו שווים לכולם".

על יובל נעים: "אני מאוד מעריך ומכבד אותו. הוא מאמן מצוין שעשה הרבה דברים טובים באשקלון. שנה שעברה? הייתה טיפה עזרה. אם לא היו מורידים להפועל תל אביב נקודות, אשקלון הייתה מתקשה. הלוואי שגם אני אעשה את זה העונה, אבל אני לא אוהב השוואות".


היה שורד לולא הורדת הנקודות של הפועל ת"א? יובל נעים (לירון מולדובן)


המשך הקריירה שלו והסיכון שלקח בכך שבחר לאמן את הפועל אשקלון
: "אני, מבחינתי, אפילו לא חשבתי מה יהיה ומה יקרה. אני לא מפחד מכדורגל. אם יש סיכוי, אין לי בעיה להיכנס לשום סיטואציה. לפני העונה אמרו לי לא להיכנס לכפר סבא כי אני אתרסק שם. אני לא מפחד. אני אבנה את עצמי עוד פעם מההתחלה, אין לי בעיה עם זה. אני אוהב אתגרים ובגלל זה לקחתי את אשקלון. אין לי חוזה לעונה הבאה, רק אם אנחנו נשארים בליגה".


התקופה בכפר סבא
: "אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני מכבד את כולם. טוב לי בהפועל אשקלון והתחברתי למועדון הזה מהר מאוד. 30 נקודות יספיקו להישארות? זה תלוי בתוצאות של קבוצות אחרות. אני חושב שהפלייאוף התחתון – שני המשחקים הראשונים יקבעו הרבה. על עוד יש סיכוי, אנחנו נבוא וניתן את הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי