בבית"ר טוענים: חלוקת הכרטיסים לחצאי הגמר לא פרופורציונלית

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בבירה ציפו להקצאה משמעותית הרבה יותר מ-10,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדיה: "הפועל חיפה מביאה בקושי 4,000 צופים בליגה וקיבלה הקצבה זהה? מירושלים היו מגיעים 20 אלף". הקבוצה תועמד לדין על השלכת ארטיק

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה אמש (שני) את מכירת הכרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה שיערך באחד באפריל באצטדיון בחיפה ובו תתמודד הקבוצה נגד הפועל קרית שמונה, אולם ישנו כעס רב על האופן בו נערכה החלוקה.

כ-10,000 כרטיסים הוקצו לאוהדי בית"ר ירושלים, בשלב הראשון ניתנת עדיפות לרכישת הכרטיסים למחזיקי מנוי שנתי, אבל בבית"ר הביעו כעס רב על אופן חלוקת הכרטיסים וטענו כי הדבר נעשה בצורה לא פרופורציונלית – מכיוון שהפועל חיפה זכתה לכ-9,000 כרטיסים ואילו ולרעננה ולקרית שמונה הועברו כ-3,00 כרטיסים כ"א.



גורם בבת"ר אמר הבוקר לספורט1: "איך קבוצה שמדורגת רביעית בטבלה (הפועל חיפה, ר.ב.) ומביאה בקושי 4,000 צופים למשחק ליגה ביתי מקבלת את אותה הקצבת כרטיסים כמונו? זה בהחלט בעייתי. בית"ר לבד יכולה להביא בקלות 20 אלף צופים למשחק הזה". יש לציין כי כל קבוצה שאוהדיה ירכשו את הכרטיסים עד תום, תוכל לבקש הקצאה נוספת של כ-1,000 כרטיסים.


אוהדי בית"ר ירושלים בסמי עופר. ציפו לקבל את רוב האיצטדיון (ערן לוף)

אתמול פורסמו שעות המשחקים למחזור הפלייאוף הראשון ובו נקבע כי בית"ר תארח במוצאי שבת את מכבי נתניה (20:30, ישיר בספורטHD4). מי שייעדר מהמשחק הזה ונמצא בספק גדול גם לחצי הגמר הוא החלוץ איתי שכטר, שנפצע במשחק האחרון נגד רעננה וסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. בבית"ר ממתינים לצילום האולטראסאונד שייערך בהמשך השבוע לשכטר ואז תתברר חומרת הפציעה.

עוד בבירה, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט הבוקר להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, לאחר שארטיק הושלך לכר הדשא במהלך המשחק מול הפועל עכו.


שכטר. בבירה ממתינים לבדיקה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי