הכירו את הכוכב האמיתי של מכבי תל אביב

וידאר ג'וניור
וידאר ג'וניור | אינסטגרם

קיארטנסון אמנם מוליך את טבלת הכובשים של סגנית האלופה ואמש בניצחון על מכבי פתח תקווה הוא חזר להבקיע, אך מי שגנב את ההצגה הוא דווקא בנו פאבי. הפרטים והתמונות כאן

(גודל טקסט)
הניצחון של מכבי תל אביב אמש (שני) 0:2 על מכבי פתח תקווה היה הרבה בזכותו של וידאר קיארטנסון שקיבל את חולצת ההרכב אחרי שני משחקים והחזיר לג'ורדי קרויף כשכבש את השער הראשון.


אחת הסיבות להצלחה של החלוץ על כר הדשא, מעבר ליכולת, היא המשפחה המחזקת שלו, אשתו ובנו בן השנתיים, שגנב אמש את ההצגה לאבא. פאבי המתוק לא הפסיק לעודד את אבא מיציע הכבוד, להתחבר עם אוהדות ואפילו לרוץ על כר הדשא בסיום המשחק. תודו – וידאר ג'וניור הוא פשוט קופי אבא שלו.



אפרופו קיארטנסון, האיסלנדי שכבר מזמן התאהב בישראל, חגג בשבוע שעבר יום הולדת 28 כשאשתו טלמראן אירגנה לו יום כיף ברחבי תל אביב שכלל מסעדה, ספא, ובילוי לילי עם החברים.


גם המועדון לא שכח את התאריך המיוחד ושלח לו חבילה מפנקת כולל ברכת מזל טוב עם קולאז' תמונות של הרגעים הגדולים של האיסלנדי במועדון. בוא נגיד שפאבי הקטן והמתוק ישמח מאוד להניף עם אבא את צלחת האליפות שיכולה לחזור למועדון הצהוב כחול השנה כשהמאבק צמוד ופתוח מתמיד.


 

Litla sæta músin mín í gærkvöldi að horfa á pabba spila

A post shared by thelmaran (@thelmaran) on


מעודד את אבא. פאבי הצעיר באצטדיון

העתק הדבק (האינסטגרם של מכבי תל אביב)

 

Kíktum á frábærann leik í gær þar sem viðar skoraði tvennu! Missti reyndar af fyrra markinu þar sem Henning var uppteknari af tröppunum enn leiknum Photo: @haukurarna

A post shared by thelmaran (@thelmaran) on

 

Ómetanlegur

A post shared by thelmaran (@thelmaran) on

 

My talented son. Hard work pays off! #nr1

A post shared by vidarkjartans (@vidarkjartansson) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי