סילבסטר הפצוע ייעדר מול נתניה, שכטר צפוי לשוב להרכב

אריק סאבו ויקוב סילבסטר
אריק סאבו ויקוב סילבסטר | דני מרון

החלוץ סובל מכאבי גב ולא יהיה בסגל של בית"ר מחר (שני, 21:00), הקפטן אמור לשוב ל-11 אחרי תקופה ארוכה. הצוות המקצועי הבהיר לסתיו שושן שסומכים עליו. בן זקן: "מתחילת השנה מלווה אותנו האמונה שזה אפשרי"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ערכה לפני שעה קלה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה מחר (שני, 21:00). הקבוצה של בן זקן תוכל לצמצם את ההפרש מהפועל באר שבע שבמקום הראשון לשתי נקודות בלבד, שבוע לפני שהאלופה תגיע לטדי. בבית"ר יודעים שאלה שבועיים קריטיים, כיוון שבנוסף למשחק נגד ברק בכר ושחקניו יש להם גם גמר גביע נגד הפועל חיפה ב-9.5.


"אנחנו מודעים לתוצאות, אבל אנחנו קודם כל עוד לפני המשחק שלנו וצריכים להתרכז", אמר בן זקן, "אנחנו הולכים בדרך שלנו כל העונה ונמשיך בה גם מחר. בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצח כל משחק לגופו, התחושות עכשיו פשוט יותר ממוקדות".


בית"ר משחקת בזמן האחרון אחרי המשחק של הפועל באר שבע, וייתכן שזה משפיע על יכולת הקבוצה שיודעת איזו תוצאה היא צריכה להשיג. "לפעמים זה לטובה ולפעמים זה לרעה", אמר המאמן על הקביעה הזו, "באר שבע כבר הגדילו את הפער לשבע נקודות לפני המשחק שלנו ככה שאנחנו בכל מקרה חייבים לנצח כל משחק. אנחנו משחקים נגד נתניה שזו קבוצה טובה. כל משחק בפלייאוף הוא משחק קשה נגד קבוצה טובה וראינו את זה אתמול. המשחקים האלה נופלים על הדברים הקטנים".


על השוער המחליף סתיו שושן, שייפתח בשל היעדרותו של קליימן המוצהב: "כל מי שנמצא אצלנו בסגל ראוי לשחק בבית"ר ירושלים. סתיו הוכיח את עצמו. המאמץ ההגנתי חל על כולנו, עשינו את זה מצוין נגד הפועל חיפה".


סתיו שושן.
סתיו שושן. "ראוי לשחק בבית"ר ירושלים" (דני מרון)


כשירותו של יאקוב סילבסטר: "יש לנו אימון עכשיו ונדע יותר, סילבסטר בספק אבל נראה אחרי האימון".


הסגל העמוק של בית"ר לעומת הקבוצות האחרות: "יש לנו סגל שנצטרך לדעת לנהל אותו ואנחנו עושים את זה עד עכשיו. כדי להיות אפקטיביים ויעילים יותר אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק הקרוב ואחר כך להסתכל לעומק".


"האמונה מלווה אותנו מתחילת השנה, אנחנו עובדים ביחד ומתקדמים שלב שלב", סיכם בן זקן, "פחות דיבורים ויותר עשייה. עצם זה שאנחנו נמצאים בשלבים האלה אומר ששחקנים לאורך כל השנה נמצאים דרוכים ביחד ומגיע להם כל הכבוד. להביא את עצמך לרמת מנטליות כזאת כל משחק זה קשה".


בית"ר תגיע למשחק בנתניה ללא שני שחקני מפתח: השוער בוריס קליימן מוצהב ובמקומו יעמוד בין הקורות סתיו שושן. בצוות המקצועי קיימו מספר שיחות עם השוער השני לקראת המשחק והבהירו לו שסומכים עליו ועל יכולתו. השחקן השני שייעדר הוא יאקוב סילבסטר, שסבל כל השבוע מכאבי גב ולא התאמן. בקבוצה החליטו לא לסכן את הסלובקי מחשש שהפציעה תחמיר לפני משחק העונה מול הפועל באר שבע וגמר הגביע נגד הפועל חיפה. 




 אמור לשוב להרכב. איתי שכטר (ערן לוף)
 

מי שצפוי לפתוח בהרכב לראשונה מזה זמן רב, הוא החלוץ איתי שכטר שאמור לשחק לצידם של עידן ורד וחן עזרא בחלק הקדמי. הקפטן, שבמשחקים האחרונים מאז שב לכשירות עלה כמחליף ובמשחק אחד לא שותף כלל, נראה רעב וחד מאוד באימונים האחרונים. אנטואן קונטה ימשיך בעמדת המגן הימני ואריק סאבו, שסיכם לשנתיים נוספות בבית"ר, ימשיך בקישור יחד עם קלאודמיר ואופיר קריאף.


הרכב משוער
: סתיו שושן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי