"קרסנו ברגע האמת, אבל רק המשחק מול הפועל ב"ש יקבע"

כחילה, עזרא, סירושטיין, שכטר גולדברג
כחילה, עזרא, סירושטיין, שכטר גולדברג | דני מרון

בית"ר ירושלים ספגה מהלומה ב-4:1 בנתניה, גורם טען: "יש שחיקה אדירה כי הסגל לא עמוק מספיק, חלקם נופלים מהרגליים". פגישה עם שכטר תיערך אחרי גמר הגביע, סילבסטר בספק לשבת. וגם: על המו"מ עם קוויאר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ספגה אמש (שני) מכה כואבת ביותר, אחרי שהובסה 4:1 נגד מכבי נתניה וכל זאת לקראת משחק נגד הפועל באר שבע ולקראת אחד השבועות הכי גורליים של המועדון בשנים האחרונות, עם גמר הגביע נגד הפועל חיפה בעוד קצת יותר משבוע. בעקבות המפלה בנתניה, צמח כעת הפער מהאלופה לחמש נקודות ומשמעות הדבר היא שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי נגד באר שבע בשבת הקרובה בטדי וסיפור האליפות יהיה למעשה גמור.

"זה בהחלט הפסד לא נעים, אבל חייבים להמשיך הלאה", אמר גורם בקבוצה. "חבל שקרסנו דווקא ברגע האמת, השחקנים קיבלו מין פיק ברכיים בחצי הראשון ואין לזה הסבר. המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה ולא היה לנו מענה, היינו חלשים גם הגנתית וגם התקפית וכלום לא עבד. לא תפקדנו כמו שצריך והרבה שחקנים תפסו יום לא טוב, גם החיסרון של בוריס קליימן היה מאוד משמעותי עבורנו. זה מאכזב מאוד, אבל שום דבר עדין לא גמור. יש כאן שחיקה אדירה בסגל ושחקני מפתח נמצאים בירידה. הסגל שלנו לא מספיק עמוק וברוב העונה שיחקו אותם שחקנים שחלקם פשוט נופל מהרגליים בשלב הזה. בסופו של דבר המשחק נגד באר שבע יקבע את הכל וכרגע שום דבר לא גמור. בכל מקרה ומה שלא יהיה, אנחנו בעונה מדהימה".

בקבוצה התאכזבו שוב מיכולתו של שוער המשנה סתיו שושן, שפתח בשער והציג שוב יכולת לא טובה. בוריס קליימן שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב בשבת נגד באר שבע ובקבוצה בונים מאוד על יכולתו בין הקורות. מי שנמצא בספק למשחק העונה הוא החלוץ יאקוב סילבסטר, שעדין סובל מכאבי גב ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם הוא כשיר. בצוות המקצועי והרפואי החליטו שסילבסטר יהיה בסגל לבאר שבע, רק אם יהיה כשיר לגמרי, אך אם יחוש בכאבים, יעדיפו שלא לסכנו לקראת גמר הגביע ברביעי הבא.


"שחקנים נופלים מהרגליים בשלב הזה של העונה" (דני מרון)

מי שהחליף את סילבסטר הוא איתי שכטר שפתח אמש בהרכב לראשונה מאז חודש מרץ, אז נפצע במשחק נגד הפועל רעננה. בשלב זה הוחלט שלא לעסוק בענייני המשא ומתן להארכת חוזהו ולספורט1 נודע כי שני הצדדים החליטו להיפגש אחרי גמר הגביע, לפגישה שתהיה כנראה מכרעת, שבה יעשה מאמץ נוסף של שני הצדדים להגיע להסכמות בנוגע להארכת החוזה של החלוץ.


פגישה מכרעת אחרי גמר הגביע. איתי שכטר (דני מרון)

במקביל לדריכות וההכנות לקראת השבוע המכריע עם משחק העונה וגמר הגביע, עוסקים בבית"ר גם בהכנות לקראת העונה הבאה. ראשי המועדון נמצאים בעיצומו של משא ומתן מתקדם מאוד עם קרלוס קוויאר, בלמה הספרדי של הפועל קרית שמונה שככל הנראה יעשה דרכו לעיר הבירה בעונה הקרובה – למרות הכחשות שיצאו אמש מהמועדון, כדי לא לפגוע במצב רוחם ובהכנות של צמד הבלמים טל כחילה ומיקי סירושטיין לקראת המשחק אמש בנתניה.

בפועל, בין קוויאר לבית"ר מתנהלים מגעים מתקדמים מזה מספר ימים והבלם הספרדי אף קיבל טיוטת חוזה והסכם כתוב לקראת חתימה אפשרית. קוויאר אפילו הסכים לתנאים שקיבל ואף הודיע במקביל למכבי נתניה שהתעניינה בו, שהוא צפוי לעבור לבית"ר. יחד עם זאת, במקביל ממשיכים בבית"ר לבדוק עוד אופציות של בלמים זרים, אך אם לא תהיה התפתחות יוצאת דופן, או שיימצא פתאום בלם זר אחר שעונה על דרישות המועדון, צפוי קוויאר להצטרף לקבוצה ולחזק את החוליה האחורית.


המועדון הכחיש, אבל קוויאר במו"מ מתקדם ועשוי להצטרף (דני מרון)

בבית"ר צפויים להשלים בימים הקרובים באופן רשמי גם את רכישתו של הקשר הסלובקי אריק סאבו מפאוק סלוניקי היוונית, אחרי שפרטי העסקה כבר סוכמו עקרונית בפגישה שקיים שלשום בסלוניקי, נציג הבעלים אלי אוחנה עם ראשי המועדון היווני. סאבו עצמו שכבר סגר את חוזהו בבית"ר לשנתיים הקרובות, כפי שנחשף בתחילת השבוע לראשונה בספורט1, יקבל שדרוג בשכרו ובחוזהו אף קיימת אופציה לעונה שלישית נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי