"אם ברסקי לא יתייצב לפתיחת האימונים, נצטרך לוותר עליו"

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | אריאל שלום

הקשר המושאל ממכבי ת"א נדרש להתייצב בקריית שלום בחודש הבא, בהפועל חיפה לא ינסו להשאירו אם לא ישוחרר בשלב מוקדם. רועי שוקרני עשוי להיות הרכש הראשון לעונה הבאה. מחר: משחק סיום העונה מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך מחר את משחק הליגה האחרון שלה כאשר תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים (שני, 21:00). בחיפה רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, אך במקביל המאמן ניר קלינגר עשוי להעניק הזדמנות למספר שחקני ספסל כדי לבחון אותם לעונה הבאה בידיעה שהקבוצה זקוקה לנקודה כדי להבטיח סופית את המקום הרביעי.

בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ומקווים לזרז את קצב ההחתמות של שחקנים שאינם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. כידוע, הבלם הרומני גבריאל תמאש חתם ביום שישי לשנתיים ובחיפה מקווים כי הבלם השני ניסו קפילוטו, המגן דור מלול והקשר גל אראל יסכימו להישאר עונה נוספת.

שחקן נוסף שעשה התקדמות משמעותית העונה, אך עתידו במועדון לא ברור, הוא הקשר רוסלן ברסקי. האחרון הגיע כמושאל ממכבי תל אביב וכבר קיבל הוראה להגיע לפתיחת האימונים של הצהובים. בכרמל הבהירו כי אם השחקן לא יגיע לפתיחת האימונים של האדומים ב-25 ביוני, הקבוצה תצטרך לוותר עליו. בחיפה לא רוצים לחזור על הטעות מהעונה שעברה כאשר חיכו עד יום האחרון של מועד ההעברות לדור פרץ שבסוף נשאר במדי הצהובים.


מלול, אראל וברסקי. טרם ידוע אם מישהו מהם יישאר בעונה הבאה (דני מרון)

מי שצפוי להיות המצטרף הראשון לקראת העונה הבאה הוא קשר הפועל רעננה רועי שוקרני, שכבר הביע נכונות לחזור לקדנציה נוספת בחיפה, אך הסיכום הרשמי יהיה רק לאחר המשחק האחרון של העונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי