קלינגר סירב לשחרר את שטקוס לבית"ר ירושלים

שטקוס
שטקוס | ערן לוף

הפועל חיפה הבהירה כי השוער הליטאי לא למכירה אחרי שבירושלים בחנו את האפשרות לצרפו. ההכנות לדרבי גביע הטוטו נפתחו, עסקת שון גולדברג סוכמה רשמית

(גודל טקסט)

הפועל חיפה שבה ארצה ממשחק הגומלין מול אטאלנטה שסיים את דרכה בליגה האירופית וכבר היום (שבת) החלה בהכנות לקראת הדרבי ביום שני במסגרת חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, בתקווה להעפיל לגמר ולצלוח את ההכנה האחרונה לליגת העל.

במועדון מקווים כי כבר מחר המגן שון גולדברג יצטרף רשמית ויעבור בבקרה, לאחר שסוכמו תנאי העברתו ממכבי תל אביב, במטרה לשלבו כבר בפתיחת הליגה. בנוסף קלינגר מעוניין לצרף את החלוץ מוחמד גאדיר, אך בשלב זה באר שבע עדיין דורשת עבורו דמי העברה, בעוד בחיפה בטוחים כי ההדחה של הדרומיים מאירופה תקל על מעברו של החלוץ לאור העובדה שהאלופה תחפש לדלל את הסגל.

לעומת זאת, על אף ההדחה בהפועל חיפה הבהירו כי השוער ארנסטס שטקוס אינו עומד למכירה לאחר שהוזכר כמועמד להצטרף לביתר ירושלים. קלינגר הצהיר כבר לפני כחודש – לאחר שנפלה עסקת מעברו של הליטאי לבאר שבע – כי שטקוס ישחק העונה רק בהפועל חיפה ואף יוחתם על חוזה ארוך טווח. "ארני היה חלק חשוב בהצלחה בעונה שעברה ויהיה חלק חשוב בהצלחה העונה", אמרו במועדון.



מכירתו כלל לא על הפרק. ארנסטס שטקוס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי