אלישע לוי: "אני מכין את עצמי לאפשרות שמנור סולומון יעזוב"

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

בצל חשיפת ספורט1 על מעבר אפשרי לאתלטיקו מדריד, מאמן מכבי פ"ת דיבר בתכנית הספורט של 103FM והסביר: "מהרגע הראשון ידעתי שיכול להיות שהוא לא ימשיך, הוא מאוד רוצה להתקדם". וגם: יוסי בניון

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:4 הגדול על בית"ר ירושלים ובצל חשיפת ספורט1 על האפשרות שמנור סולומון יעבור לשחק באתלטיקו מדריד, אלישע לוי – מאמן מכבי פתח תקווה –  דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעתידו של ילד הפלא של המועדון.

 


 

"אני מכין את עצמי לסיטואציה שמנור סולומון לא יהיה פה", הודה בכנות אלישע לוי. "אבי (לוזון) אמר לי מהרגע הראשון שלי בקבוצה שיש מצב שהוא לא יהיה פה אם תבוא הצעה המתאימה. הילד מאוד רוצה להתקדם. אני לא שמח על כך, אבל אני כבר נערך לזה".


הסיטואציה בה נמצא סולומון: "כל מה שאנחנו עושים – בא לידי ביטוי בתפקוד שלו. מפתיחת השנה, למרות כל הדיבורים, הוא הוכיח את עצמו. כולנו מבינים שיש מצב שעכשיו הוא יעזוב, אבל הוא מאוד בוגר. הוא שיפר את משחק ההגנה שלנו וראיתי את זה בכל משחק העונה גם מול קבוצות טובות. מנור באמת יוצא דופן, הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר".



"הילד מאוד רוצה להתקדם". אלישע לוי על מנור סולומון (דני מרון)


החזרה לקווים: "כיף לחזור לליגת העל עם הניצחון וזה היה מאוד חשוב עבור מכבי פתח תקווה. ההכנה שלנו, שהייתה שקטה, באה לידי ביטוי. אנחנו מועדון צנוע. הבאנו רק שחקן אחד – גידי קאניוק. שמרנו על הסגל. היה מאוד מעניין לראות שאין פערים בין משחק ההכנה למשחק הליגה. לשמחתי, ידענו לנצח משחק קשה עם אווירה טובה. זה לא משנה כמה שנים אתה בעסק הזה, תמיד אתה עומד במבחן, בטח בכדורגל הישראלי. זה היה מאוד משמח להתחיל כך. זה עשה טובה גם לי וגם לקבוצה. אני שמח להיות בליגת העל. שאלו אותי למה מכבי פתח תקווה? אני פשוט נהנה כאן".


המעורבות של אבי לוזון מבחינה מקצועית: "ככל שיושב הראש מבין יותר כדורגל יותר קל לאמן. יצא לי לעבוד עם בעלי בית מאוד דומיינטים כמו אלונה ברקת, יעקב שחר ואלי טביב. בעידן של הוים, ואפשר היה לראות את זה בהכנה שלנו, הוא יותר מבין בכדורגל וזה קל. כל יום אבי נמצא באימונים והוא יודע כל דבר שקורה".


המשך העונה של מכבי פתח תקווה: "כדורגל זה ענף נזיל. צריך ליהנות מהניצחון הזה, אבל להסתכל כבר קדימה. יש לנו תלכיד שמשחק כדורגל טוב. יוסי ולידור משחקים כדורגל טוב".



אלישע לוי על הקווים לצד גיא לוזון. "אני שמח להיות בליגת העל"


על יוסי בניון: "כדורגל זה עניין של תשוקה. יוסי עשה מחנה אימון מצוין והיה בכושר טוב, ואז הגיעה פציעה בגב שבגללה הוא הפסיד שבועיים. יוסי זה אחד שיודע להביא את עצמו תמיד ברגע הנכון. האם הוא היה צריך להיות בסגל נבחרת ישראל? אני לא המאמן ואני לא רוצה לדבר על הזימונים של אנדי הרצוג".


היכולת של צחי גיגי: "הייתה לצחי עונה פחות טובה אשתקד, אבל עד לשלב הזה הוא טוב מאוד. אם אנחנו מסתכלים על התפקוד שלו מההכנה ועד עכשיו, אני מאוד מרוצה. הוא מתפקד יוצא מן הכלל ואם הוא ימשיך לגלות יכולת טובה הוא גם יצליח להגיע לנבחרת ישראל. יש לנו שני שוערים מנוסים וטובים. בכדורגל אתה צריך כל הזמן להוכיח את עצמך".


המשך דרכו במכבי פתח תקווה: "אני למדתי שבכדורגל הכל מאוד נזיל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ולא מסתכל לשום מקום אחר. טוב לי פה ויש לי שילוב טוב עם אבי וכיף לי עם השחקנים. כל עוד זה נמשך, אני במכבי פתח תקווה". 

 


"מתפקד בצורה יוצאת מן הכלל". צחי גיגי (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי