שלושה ימים לסיום החלון באירופה: פ"ת ואתלטיקו מאיצות את המגעים על סולומון

סולומון
סולומון | אריאל שלום

גורמים: "התקציב שהגישה הקבוצה בנוי על מכירת סולומון? נועד להלחיץ". וגם: מתווי העסקה שהוצעו בשיחות עם מועדון הפאר הספרדי. בסביבת הקשר מעריכים: "אף קבוצה פה לא תשלם לאבי לוזון את מה שהוא דורש"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה עדיין עסוקים בעניינו של מנור סולומון, שכפי שחשפנו כאן, מנהל מו"מ עם אתלטיקו מדריד. במועדון מעריכים כי ישנן עוד קבוצות נוספות שמתעניינות בכוכב הצעיר, כשרק האיש החזק במועדון אבי לוזון מודע להן.

לפי גורמים, במהלך השיחות עם אתלטיקו מדריד עלו מספר אופציות למתווה העסקה, כאשר אחד מהם הוא שהקולצ'ונרוס ירכשו כ-70 אחוזים מכרטיסו של השחקן ושמכבי פ"ת תשמור אצלה 30% שיהיוו רווחים ממכירה עתידית. גם אופצייה שבה סולומון יושאל לעונה נוספת למכבי פ"ת עלתה. בנוסף, עלתה עסקה סיבובית בה הפועל ב"ש, לה שיתוף פעולה עם אתלטיקו, תשאיל שחקנים לפ"ת כששמותיהם של ניב זריהן ומוחמד גאדיר עלו. בכל אופן, לצדדים נותרו שלושה ימים לביצוע העסקה שנראית כרגע הריאלית ביותר מבין האופציות.

לטענת חלק מהגורמים וכפי שדווח אמש בתכנית הרדיו של 103FM, חלק מתקציב הקבוצה שהוגש לבקרה בנוי על מכירתו של סולומון, כאשר לטענת גורמים מדובר בפרט שנועד לזרז את מכירתו של סולומון ולהלחיץ את אבי לוזון, שמצידו מעדיף להשאיר אצלו אחוזים מכרטיסו של השחקן בכל מקרה.

ומה בנוגע לאפשרותו של סולומון לשחק בחו"ל כבר עכשיו במהלך שירותו הצבאי? כפי שחשפנו כבר בעונה שעברה במהלך המו"מ עם מנצ'סטר סיטי, בצבא ההגנה לישראל לא יעמדו בדרכו של סולומון, שיוגדר כמעין ספורטאי עילוי בדומה לבן שהר ותינתן לו האפשרות לשחק בחו"ל כבר בשירותו הצבאי.


סולומון. נותרו שלושה ימים לסגירת חלון ההעברות באירופה (עדי אבישי)

בכל אופן, כפי שפורסם כאן, בפ"ת ציינו כי ישנה אופציה של מימון חיצוני מצד ספונסר שיעזור לפ"ת להשאיר את סולמון בקבוצה לפחות עד ינואר, כשבקבוצה חושבים שהוא יהיה ההבדל בין עונה בינונית לעונה שיכולה להסתיים עם מקום בפלייאוף העליון.

מעבר לקבוצה בישראל נראה כרגע פחות מציאות, כאשר בסביבתו של השחקן מאמינים שאם ישחק בישראל, עדיף לו להיות שחקן מוביל במלאבס מאשר עוד שחקן בקבוצה אחרת. "קשה להאמין שתהיה קבוצה שמסוגלת לשלם לאבי לוזון את מה שהוא רוצה", אמרו מקורבים לשחקן. בניגוד לפרסומים, מקורביו שללו את ההגעה של סקאוט איטלקי למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, בו גם סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא, לא נכחו. בכל אופן, אם סולומון יימכר ובשל הכסף שייכנס, בפ"ת עשויים לוותר על מענק של הישארות עם חמישה זרים ולצרף גם חלוץ וגם קשר כנף זרים, שכן קשה יהיה למצוא מחליף ישראלי לסולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי