רוטן: "רציתי לצרף את רונאלדו, אבל הוא חתם ביובנטוס"

פרד רוטן, מוחמד עוואד
פרד רוטן, מוחמד עוואד | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה צחק בסיום הניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד בסמי עופר והבהיר: "יש הבדל גדול מאוד ביכולת מהיום שהגעתי ועד עכשיו". המאמן המפסיד בלגויה מילבסקי: "הם היו טובים יותר בגלל שאנחנו עשינו טעויות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סימנה הערב (שבת) וי ראשון לעונת 2018/19 כשגברה 0:2 על מ.ס אשדוד בסמי עופר ואספה נקודות ראשונות אחרי שנוצחה בחוץ מול מכבי תל אביב במחזור הפתיחה.

"הגיע לנו לנצח", ניתח בסיום מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. "שיחקנו טוב והיינו יכולים להבקיע שערים נוספים, אך אני מרוצה מהתוצאה". ההולנדי התייחס לכובשים עוואד ו-וייסמן: "זה סימן טוב עבור המועדון ששחקנים שגדלו כאן הביאו את הניצחון. שחקן צעיר שרוצה לצמוח חייב שתהיה לו סבלנות. כל מי שעובד קשה יקבל בסופו של דבר את ההזדמנות שלו".

סגנון המשחק: "לחצנו גבוה בחלק מהמשחק ושיחקנו כדורגל התקפי. אם תסתכלו על מכבי חיפה שהגעתי וזו כיום, תראו הבדל גדול מאוד. רכש? רצינו להביא את רונאלדו, אבל הוא חתם ביובנוטס. אי אפשר לדעת מה יהיה בזמן שנותר עד לסגירת החלון".

בלגויה מילבסקי שספג הפסד ראשון העונה: "כל הכבוד לשחקנים שנתנו את הכל. הפסדנו מטעויות שלנו, אבל זה הכדורגל. חיפה הייתה טובה יותר בגלל שטעינו יותר מהם. רכש? ניסינו להביא מספר שחקנים, אולי היינו צריכים עוד שחקן אחד, אבל זה הסגל שיש לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי