שיפור במצבו של ז'איר אמאדור, שרן ייני זוכה למחמאות על יכולתו

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | דני מרון

בלם מכבי תל אביב צפוי להתאמן עם חבריו לראשונה מאז שנפגע בכתפו בניצחון על מכבי חיפה. הקפטן אמור להמשיך במרכז ההגנה ולא מן הנמנע שלאור הרמה שהפגין הצוות המקצועי יחפש זר בעמדה אחרת

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע בטרנר במסגרת המחזור השני של ליגת העל, מכבי תל אביב תשוב להתאמן מחרתיים (חמישי) עם חצי סגל בלבד מאחר ועשרה שחקנים צהובים זומנו למשחקי הנבחרות כולל השוער פרדראג ראיקוביץ' שכבר המריא לסרביה.

הבשורה המעודדת בקריית שלום היא השיפור במצבו של ז'איר אמאדור, שכזכור נפגע בכתף בניצחון 0:2 על מכבי חיפה והוא ינסה להתאמן עם חבריו כבר מחרתיים ולהעלות את רמת המאמץ לאחר שלאחרונה, בעקבות הבדיקות הרפואיות, השחקן קיים רק אימוני ריצה מסביב למגרש.

שרן ייני, שזומן היום לסגל הנבחרת על חשבונו של שיר צדק הפצוע, זוכה לשבחים על יכולתו בשני המשחקים האחרונים כשגם באימונים הוא מפגין יכולת גבוהה. במכבי תל אביב, לפחות בשלב הזה, מתכננים שהקפטן ימשיך לשחק במרכז ההגנה לצידו של ז'איר אמאדור כשהאחרון יחלים והשניים יובילו את החוליה.


אמאדור וייני. צפויים להוביל את מרכז ההגנה של מכבי ת"א בתקופה הקרובה (אודי ציטיאט)

בעקבות יכולתו הגבוהה של ייני, הצוות המקצועי של הצהובים מתלבט האם לצרף בכל זאת בלם זר או ללכת על קשר יצירתי או אולי בכלל חלוץ שימלא את החלל שהותיר וידאר קיארטנסון שנמכר לרוסטוב הרוסית.

עומר אצילי, שלא שותף בשני משחקי הליגה הראשונים של העונה, צפוי לשוב ל-11 כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה על חשבונו של צ'יקו אופואדו. איתי שכטר, שפתח את הליגה בצורה מצוינת עם שער במחזור הראשון ובישול בשני, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד.


צפוי לקבל דקות ראשונות בליגה מול הפועל רעננה. עומר אצילי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי