בניון: "רציתי לפרוש בבית"ר, אך אני נשאר במכבי פתח תקווה"

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

הקשר הוותיק סיים את הסאגה הארוכה בפוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו: "מאז ההצעה לא הסתרתי את הרצון שלי לעבור. לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי, אני ואבי לוזון החלטנו שאשאר בקבוצה"

(גודל טקסט)
יוסי בניון הודיע הערב (ראשון) באופן רשמי בחשבון האינסטגרם שלו שהוא נשאר במכבי פתח תקווה, זאת למרות רצונו לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים ובכך, ככל הנראה, הסאגה הארוכה הגיעה לסיום.


בניון כתב: "רגע של כנות. בימים האחרונים מאז ההצעה של בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה לא הסתרתי את הרצון שלי לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים לא חושב שצריך להסביר לאף אחד למה. בשיחות אישיות ודיונים ביחד עם אבי לוזון הוחלט שאני יוכל לעבור רק במידה ויגיע שחקן אחר שמתאים. לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי לשביעות רצון של המועדון הוחלט שאשאר בקבוצה, אני מכבד את רצונם ואין לי שום רצון לפגוע במועדון שתומך בי ונותן לי את הבמה להצליח.


"אני באמת מאמין שמה שצריך לקרות קורה ועוד יקרה, אני רוצה להודות ל-2 המועדונים על המאמץ ,ההבנה ובעיקר הרצון. אני מחויב ומסור לחברים בקבוצה שלי, לצוות המקצועי ולא פחות למטרות וליעדים שהצבנו לעצמנו. חשוב לי להגיד דבר אחרון אני רוצה להעביר מסר לאותם אנשים שעוטפים אותי באהבה ורצו שנהיה ביחד. עברתי בהרבה במקומות בחיים, הייתי למעלה והייתי למטה אבל שום דבר לא מובן מאליו ולא אשכח לכם את זה. שלכם, יוסי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רגע של כנות.. בימים האחרונים מאז ההצעה של בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה לא הסתרתי את הרצון שלי לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים לא חושב שצריך להסביר לאף אחד למה. בשיחות אישיות ודיונים ביחד עם אבי לוזון הוחלט שאני יוכל לעבור רק במידה ויגיע שחקן אחר שמתאים. לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי לשביעות רצון של המועדון הוחלט שאשאר בקבוצה, אני מכבד את רצונם ואין לי שום רצון לפגוע במועדון שתומך בי ונותן לי את הבמה להצליח. אני באמת מאמין שמה שצריך לקרות קורה ועוד יקרה, אני רוצה להודות ל-2 המועדונים על המאמץ ,ההבנה ובעיקר הרצון. אני מחויב ומסור לחברים בקבוצה שלי, לצוות המקצועי ולא פחות למטרות וליעדים שהצבנו לעצמנו. חשוב לי להגיד דבר אחרון אני רוצה להעביר מסר לאותם אנשים שעוטפים אותי באהבה ורצו שנהיה ביחד. עברתי בהרבה במקומות בחיים, הייתי למעלה והייתי למטה אבל שום דבר לא מובן מאליו ולא אשכח לכם את זה. שלכם יוסי

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on



בתוך כך, אכזבה גדולה במכבי פ"ת לאחרתוצאת התיקו 1:1 אמש עם הפועל חדרה. הקבוצה של אלישע לוי נקלעה לפיגור ורק שער מאוחר של גידי קאניוק מנע את הפסד הבכורה העונה והספיק לנקודה מול העולה החדשה המפתיעה. שחקנים במועדון אמרו על כך: "לפני המשחק היינו חייבים לקחת את הנקודות, אבל אם להגיד את האמת, מזל שלא הפסדנו. ראינו את הבעיה וכמה שהקבוצה הזאת תלויה במנור סולומון".גם היו"ר אבי לוזון, היה מאוכזב בסיום ואמר לשחקנים: "חדרה רצו יותר במגרש. לא יכול להיות שזה קורה, כשארבעה שחקנים שלהם שווים כמו שחקן אחד שלנו".


כובש השער, גידי קאניוק, סיכם: "איבדנו פה שתי נקודות שלא היינו צריכים לאבד. שלא יספרו לי סיפורים ויגידו את הדברים בצורה אחרת. לא הופתענו מחדרה כי הם קבוצה טובה שיודעת את מקומה. לא רוצה שיגידו שחזרנו מפיגור או דברים כאלה. מבחינתי איבדנו שתי נקודות. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת שלנו. היו להם כמה מתפרצות והם בעטו פעם אחת. זה משחק שני שאנחנו צריכים לרדוף אחרי קבוצה וזה לא פשוט, בטח בלי מנור. יש פה מספיק שחקנים טובים שימלאו את מקומו עד שיחזור ".


על סוגיית יוסי בניון: "יוסי שיחק במקומות הכי גדולים בעולם עם השחקנים הכי גדולים ודברים כאלה לא יכולים להשפיע עליו, על בן אדם כזה. אני באופן אישי מקווה שהוא יישאר איתנו".


 החזרה לכושר: "לאט לאט אני נכנס לעניינים. אני מרגיש טוב יותר. שיחקתי אתמול 90 דקות אחרי הרבה זמן, אני אפילו לא זוכר מתי השלמתי 90 דקות בפעם האחרונה".



קאניוק: "איבוד נקודות מיותר" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי