"עטר? במשחקים הקרובים נדע אם זה מכוון או מקצועי"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

למרות ה-0:4 המרשים על חדרה, במכבי ת"א התייחסו לחלוץ שלא שותף והיה שוב במוקד העניינים. איביץ': "אני צריך לבחור את הטובים ביותר". במועודן החמיאו לדסה: "זה הזמן לחתום על חוזה ארוך טווח". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה אמש (שבת) למקום הראשון בטבלה והדיחה משם את הפועל חדרה אותה הביסה בקלילות 0:4. החגיגה בחדר ההלבשה הייתה מאופקת ולכולם ברור כי הלחץ המוכר של המקום הראשון עובר עכשיו למשחק הבא באצטדיון "סמי עופר" נגד הפועל חיפה של ניר קלינגר.

הסיפור המרכזי אתמול הפך להיות של אלירן עטר, שערך לאחר שובו מהנבחרת הלאומית אימונים מלאים ביכולת גבוהה ובשאפתנות רבה. החלוץ היה מועמד לפתוח בהרכב הופתע, כמו חבריו, כשנשלח בפעם השנייה ברציפות אל קצה הספסל ואפילו לא נשלח להתחמם ונראה יושב מכונס בעצמו. ניסיונות לקשור את הסיפור לבעיטת האכזבה בבקבוק מים לאחר שהוחלף בדרבי נגד הפועל תל אביב נהדפו והוכחשו על ידי המועדון, כשנאמר שגם אלירן עטר לא יודע ולא קיבל הסבר למהלך של המאמן: "ההתנהלות של איביץ' במשחקים הקרובים נגד הפועל חיפה ובני סכנין מול עטר תשפוך אור ותראה אם ההתנהלות מכוונת או פשוט מקצועית נטו".

המאמן ולאדן איביץ' נשאל מדוע צ'יקו אופואדו שיחק ולא עטר וענה "זאת החלטה מקצועית. ראיתי אותם באימונים, יש סגל שחקנים רחב ואני צריך לבחור את הטובים ביותר על סמך מה שאני רואה. זה התפקיד שלי כמאמן הקבוצה".

"מיץ' גולדהאר דיבר עם השחקנים כשהגיע לארץ. חשוב לנו לשמח אותו ולספק תוצאות כמו נגד חדרה. חשוב להיות במקום הראשון בסוף העונה. אנחנו צריכים עוד להשתפר", אמר הסרבי והחמיא גם לאייל גולסה שכבש את השער השלישי: "גולסה עובד כל הזמן על המגרש. היה לו משחק טוב מאוד".


עטר על הספסל. המשחקים הבאים ישפכו אור? (דני מרון)

צ'יקו אופואדו שכיכב אתמול עם שני שערים, אמר: "מכבי תל אביב מועדון גדול. יש הרבה שחקנים טובים וקיים מאבק על המקום בהרכב. אני שמח לעזור לקבוצה, לא רק לעצמי. מאז שהגעתי למדתי המון. את השפה, סגנון החיים ועוד". גם חלוץ הרכש הניגרי פרגן לגולסה כשאמר: "גולסה נלחם ורץ כול הזמן. הוא שחקן טופ. הוא גם מאוד מצחיק, אני אוהב אותו".

במועדון החמיאו לקפטן שרן ייני ולאלי דסה שביקשו לשחק נגד הפועל חדרה וטענו כי אינם חשים בעומס או עייפות מהמשחקים בנבחרת ישראל, ובמועדון אמרו "זה הזמן לחתום עם אלי דסה חוזה חדש ארוך טווח, הוא אחד המגנים הטובים ביותר שהיו למועדון. אם היו מבקשים ממנו הוא היה משחק גם ביום ראשון פעם נוספת". המגן השמאלי הספרדי אנריק סאבוריט שכבש אתמול את שערו הראשון שלו במדים הצהובים לחיבוקים ולהמון פרגון מחבריו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי