בבית"ר מבהירים: "ניפגש עם קלינגר רק כשישוחרר מהפועל חיפה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

בירושלים הבהירו שאינם לחוצים בזמן להחתמת המאמן: "נקבל את כל ההחלטות בצורה שקולה". גם רוני לוי עדיין בתמונה. האפשרות לצרף צוות זר ירדה מהפרק, מרטן יעמוד על הקווים בשבת נגד בני יהודה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים שניר קלינגר ישתחרר מחוזהו בהפועל חיפה, כדי להיפגש איתו בטרם יוחתם כמאמנה החדש של הקבוצה. החל מאמש הפך קלינגר למועמד המוביל לתפקיד כאשר גם רוני לוי עדיין בתמונה. בניגוד לפרסומים הבהירו בקבוצה מהבירה שהם לא לחוצים בזמן להגעתו של קלינגר וכי התנאי היחיד הוא שישיג שחרור מהפועל חיפה, קבוצתו הנוכחית. בבית"ר הכחישו את הפרסומים על כך שהמאמן כבר סיכם את תנאיו ואמרו: "שום מאמן לא יסכם או יוחתם לפני שייפגש בארבע עיניים עם הבעלים משה חוגג לפגישת היכרות ותיאום ציפיות".

בכל מקרה וגם אם יושג סיכום עם מאמן חדש ביום או ביומיים הקרובים, מי שיעמוד על הקווים באצטדיון טדי במשחק נגד בני יהודה בשבת (20:30, ישיר בספורטHD4), הוא עוזר המאמן דוד מרטן, שמעביר את אימוני הקבוצה יחד עם מאמן הכושר שלומי ודררו. מרטן יקבל את עזרתו של אלי אוחנה, שיסייע לו בכל הקשור להכנה למשחק, אך האחרון בכל מקרה לא מתכוון לרדת מהיציע לספסל.

"אנחנו ממש לא בלחץ ונקבל את כל ההחלטות בצורה שקולה", אמר גורם בבית"ר בכל הנוגע לסיפור החתמת המאמן. "רק במידה שניר קלינגר יהפוך לחופשי הוא יהיה מועמד רלוונטי מבחינתנו. אם וכאשר הוא ישוחרר מהפועל חיפה, בהחלט נשמח להיפגש איתו. שמענו הרבה סיפורים וקשקושים השבוע, לגבי פניות שלנו למאמנים כביכול, אבל זה ממש לא נכון", הוסיף הגורם. אמש אף התקיימה שיחה טלפונית בין אוחנה לבעלי הפועל חיפה יואב כץ ובה הבהיר אוחנה לכץ כי הפרסומים אינם נכונים ואף גורם רשמי מבית"ר לא פנה לקלינגר ובדק איתו את האפשרות להביאו.

נכון לעכשיו, ולפחות עד שימצו בבית"ר את אופציות ניר קלינגר או רוני לוי, ירד מהפרק הרעיון להביא צוות אימון זר. "בדקנו כמה אופציות, אבל המשמעות של הבאת מאמן זר, כרוכה בהוצאה כספית גדולה מאוד, גם כי מאמן זר ירצה להביא איתו צוות שלם וזה בעייתי. אם רוצים להביא צוות אימון זר זה צריך לקרות בקיץ, כדי שהצוות יתאקלם כאן, יכיר את המועדון וכמובן יכין את הקבוצה לקראת העונה. כרגע אנחנו מתמקדים באופציות הישראליות שנמצאות על הפרק".


קלינגר. בבית"ר ירושלים לא לחוצים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי