הלם בבית"ר: מאמן חדש ימונה תוך 48 שעות, שחקנים ייחתכו בינואר

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים לעבור בשתיקה על התבוסה לבני יהודה. "ביזיון אחד גדול", סינן חוגג בסיום. גורם במועדון: " הבושה הזאת לא תעבור בשתיקה". עימות בין ורד לקריאף. קלינגר יגיע לאימון בכורה בשלישי?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה אמש (שבת) פרק שלילי נוסף בפתיחת העונה האיומה שעוברת על הקבוצה לאחר שהובסה 5:1 על ידי בני יהודה בטדי. בית"ר נועלת את הטבלה עם חמש נקודות בלבד, וגרוע מכך, ספגה כבר 19 שערים בשמונת המחזורים שחלפו. "אנשים כאן דיברו על צמרת וחלק עליון, כרגע אנחנו צריכים להתחיל ולחשוש מכדור שלג והסתבכות בתחתית", אמר גורם במועדון. "גם קבוצת הנוער שלנו, לא היתה מקבלת חמישייה. זה היה מביש מה שראינו כאן. לא משנה בכלל עם כמה שחקנים שיחקנו, 10 שחקנים או 11. קבוצות ניצחו כבר גם לאחר הרחקות. מה שהיה במשחק הזה, הוא בלתי נסלח וזה כתם על כל אחד שקשור למועדון הזה. השחקנים ביזו את הסמל של בית"ר וביישו את החולצה שהם לובשים. הבושה הזאת לא תעבור בשתיקה".

הלחץ הגדול נתן את אותותיו אמש גם בקרב אוהדי הקבוצה שליוו את השחקנים בירידה לחדר ההלבשה בשריקות בוז, קללות ואפילו יריקות. גם בתוך חדר ההלבשה לא היה רגוע ונרשם עימות בין עידן ורד לאופיר קריאף, שעלה לשחק עם זריקה בקרסול, לאחר שוורד ירד עצבני לחדר ההלבשה במחצית ונשמע אומר לעבר המגן: "אם אתה פצוע ולא כשיר תבקש להתחלף, קיבלנו שני גולים מהצד שלך".

ראשי המועדון נראו אמש בהלם גדול, בסיום המשחק. הבעלים משה חוגג נשמע מסנן בסיום המשחק: "בושה וחרפה, משחק גועל נפש, זה היה ביזיון אחד גדול". חוגג איבד אמש את שלוותו ושלא כדרכו עזב את האצטדיון מיד עם שריקת הסיום ואפילו לא עבר בחדר ההלבשה, כדי לא להיתקל בשחקנים. גם יושב הראש אלי אוחנה נראה עצבני וזעוף עם יציאתו מחדר ההלבשה. כפי שפורסם אמש בספורט1, ירד אוחנה לחדר ההלבשה במחצית המשחק וצרח על השחקנים

המטרה הראשונה של חוגג ואוחנה היא למנות מאמן כמה שיותר מהר וההערכה היא שניר קלינגר ימונה לתפקיד כבר ב-48 השעות הקרובות ואולי אפילו מוקדם יותר. המאמן שהתפטר השבוע מהפועל חיפה יזומן לפגישה אישית עם הבעלים חוגג ואם לא יקרה דבר יוצא דופן הוא צפוי לקבל חוזה לעונה וחצי ולהגיע לאימון הראשון שלו כבר ביום שלישי הקרוב. הבעלים בחן בימים האחרונים גם את מועמדותם של מספר מאמנים זרים, אולם כרגע מסתמן שהאופציה הזו נראית בסבירות נמוכה. היום ייערך אימון שחרור בלבד וביום שני מתוכנן חופש לשחקנים.


חוגג. זעם בסיום (דני מרון)

נכון לעכשיו אי אפשר לשחרר שחקנים, אולם מסתמן שסגל הקבוצה יעבור חריש עמוק בחודש ינואר. "יש כאן שחקנים שלא ראויים להיות בקבוצה הזאת. היו כאן כמה שדיברו כל הזמן על גיא לוזון והיה להם נוח להפיל עליו את התיק. גיא כבר לא כאן, מה יהיה התירוץ שלהם עכשיו? את מי הם יאשימו?". השינוי הראשון שמסתמן לקראת משחק הליגה הבא נגד מכבי חיפה, הוא חזרתו של הבלם טל כחילה להרכב, על חשבון אחד הבלמים האחרים.

דוד מרטן, עוזר המאמן שעמד אמש על הקווים, נראה חסר אונים בדקות רבות של המשחק, אולם לא יהיה הוגן להפיל עליו את תיק התבוסה אחרי שהעביר רק מספר אימונים במהלך השבוע. עדיין לא ברור אם מרטן ישאר בצוות המקצועי לאחר הגעת המאמן החדש, או שייאלץ לסיים את התקשרותו עם המועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי