קורצקי: "התרגלנו לכבוש בתוספת הזמן, זה לא מה שרוצים"

יואב תומר
יואב תומר | עדי אבישי

אחרי שהפועל רעננה חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 על פ"ת, המאמן התייחס ליכולת: "יכולנו לנצח הרבה יותר מוקדם. כך אני רוצה שנשחק ושיהיה רצף חיובי וביטחון". ירדן כהן: " עובד קשה באימוני, ההתקדמות תגיע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, חזרה אתמול (שבת) הפועל רעננה למסלול הניצחונות בזכות 0:1 על מכבי פתח תקווה משער מכריע של המחליף יואב תומר, עמוק בתוספת הזמן. המאמן מנחם קורצקי זכה למחמאות בסיום על החילופים ההתקפיים שביצע כשהכניס את תומר וכארם ארשיד למשחק, כשהאחרון החל במהלך שהביא את הכדור למגן ירדן כהן, שבישל לתומר שבעט לרשת.

כל שחקני הקבוצה החמיאו בסיום המשחק למגן השמאלי ירדן כהן, שפתח בהרכב רק בשל העובדה שהמגן הקבוע עמנואל אמבולה חש ברע. "רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה והיינו ביתרון של שחקן על פתח תקווה", אמר כהן. "החלטתי לעלות קדימה ועשיתי את הספרינט האחרון שהוביל למסירה ולשער הניצחון של יואב תומר. כרגע אני מרוכז רק בהצלחה של הפועל רעננה, עובד קשה באימונים ולאט לאט ההתקדמות תגיע. אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות ולשחק כדורגל התקפי".

המאמן מנחם קורצקי אמר בסיום: "נראה שהתרגלנו לכבוש שערים בתוספת הזמן וזה לא מה שאנחנו רוצים, כי יכולנו לנצח הרבה יותר מוקדם. בהתחלה היינו בלחץ אחרי הרבה תוצאות לא טובות, אבל החילופים במשחק עשו את שלהם. זאת הקבוצה שלי וכך אני רוצה שנשחק ושיהיה רצף חיובי וביטחון. אני מאמין בשחקנים שלי ובטוח שהלחץ ישתחרר עכשיו".

"אני שמח על הניצחון וברור שחשבתי לאורך כול המשחק על החילופים ההתקפיים וזה היה מתבקש בשל הרחקת השחקן של מכבי פתח תקווה", המשיך המאמן המנצח. "אני שמח עבור השוער אסף צור שהיה שם כשצריך אותו, עבור יואב תומר שעובד קשה ועבור ירדן כהן שהיה האיש של הפועל רעננה במשחק. פסלו לנו שער ועד עכשיו אני לא יודע למה. זה קצת מרתיח ואולי השופט צודק. במחזור הבא נארח את מכבי נתניה בעוד משחק שאנחנו רוצים להביא את השיפור ולהתקדם ולאגור את הנקודות".


קורצקי. קיבל מחמאות על החילופים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי