רשמי: ניר קלינגר חתם בבית"ר ירושלים לעונה וחצי

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן שנטש את הפועל חיפה הצטרף רשמית לקבוצה מהבירה: "אני מגיע בשיא התשוקה וההתלהבות ומצפה להתחיל בעשייה". חוגג: "מאמינים שאיתו נוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו". יערוך מחר את אימון הבכורה

(גודל טקסט)

בתום סאגה שנמשכה כשבוע, לבית"ר ירושלים יש סוף סוף מאמן חדש. הקבוצה הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של ניר קלינגר למאמן הקבוצה לאחר שנפגש הבוקר עם הבעלים משה חוגג ויושב ראש המועדון אלי אוחנה, וחתם במועדון מהבירה עד תום העונה הבאה.

קלינגר אמר לאחר החתימה: "נרגש להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, נכונה לנו עבודה רבה. אני מגיע בשיא התשוקה וההתלהבות ומצפה להתחיל בעשייה. מודה למשה חוגג ולאלי אוחנה על האמון". חוגג התייחס למינוי: "ניר מהמאמנים הבכירים בישראל, בעל רקורד מוכח כמנהיג על הקווים ובעל משנה טקטית ברורה, המתאימה לרוח המועדון. אנו מאמינים כי איתו נוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".

בתוך כך, למרות שהרוחות בבית"ר עדיין סוערות בעקבות התבוסה הכואבת 1:5 לבני יהודה בשבת, העדיפו ראשי המועדון שלא לעשות אסיפת נזיפה לשחקנים והקבוצה ערכה אמש אימון שחרור בלבד. היום ייהנו השחקנים מיום חופשי ומחר תחזור הקבוצה להתאמן, לראשונה תחת שרביטו של קלינגר שיערוך אימון בכורה במדים הצהובים-שחורים, ותפתח בהכנות לקרב התחתית נגד מכבי חיפה ביום שני הבא באצטדיון "סמי עופר". בית"ר תחסר את שני הקשרים האחוריים הקבועים שלה, דן איינבינדר המורחק ואפונסו טיירה שסובל משבר בידו.

 


חוגג ואוחנה שזעמו על השחקנים בסיום המשחק נגד בני יהודה החליטו שלא לבצע כרגע צעדים כאלה ואחרים בסגל הקבוצה וכל השינויים יערכו בתיאום עם קלינגר. "אף אחד לא חסין יותר. יהיו כאן כמה שחקנים שיופתעו מאוד לגלות שהם כבר לא חלק מהקבוצה יותר", אמר גורם במועדון, בנוגע לשינויים הצפויים. בבית"ר מתכוונים לחתוך שחקנים לקראת חודש ינואר ויבחנו גם את מצבת הזרים, כשהאפשרות להחליף את חלקם נמצאת גם היא על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי