קלינגר לשחקני בית"ר: "המצב לא טוב, נשנה דברים בסגנון"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן ערך שיחת היכרות עם חניכיו לפני אימון הבכורה: "לא צריך להיכנס לפאניקה, לפחד או לבהלה, מקווה ומאמין שנשמח במהרה. שלם עם ההחלטה שלי". היו"ר אלי אוחנה: "תיקחו אחריות, לא מוותרים על העונה"

(גודל טקסט)

ניר קלינגר, מאמנה החדש של בית"ר ירושלים שחתם לעונה וחצי והחליף את גיא לוזון שפוטר, ערך הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה במדים השחורים צהובים. נכון לעכשיו טרם התקבלה החלטה לגבי זהות עוזר המאמן שיצטרף לקלינגר ובינתיים ימשיך המאמן החדש עם הצוות הקיים, עוזר המאמן דויד מרטן ומאמן הכושר שלומי ודררו, שצפוי להישאר בכל מקרה.

קלינגר שוחח עם התקשורת היום בבית וגן ואמר: "אני מודע לגודל האחריות. אני מגיע לאתגר הזה מאוד מנוסה ומפוכח, אבל עשיתי את זה בלב שלם ותשוקה רבה. על כל מה שהיה ודובר אני רק אגיד שבמדינה שלנו אין קונצנזוס על שום החלטה, אם זה ראש הממשלה, דרך נשיא המדינה, דרך שרת המשפטים, מכבי ת"א כדורסל והכדורגל הישראלי. אני שלם עם ההחלטה שלי ומאושר להיות בבית"ר. זו מדינה חופשית. הגעתי למקום גדול שחשוב להרבה מאוד אנשים. אשמח מאוד לשפר את מצב הרוח של כולם כאן. אני לא יודע כמה זמן זה ייקח, אבל אני שמח להיות כאן, כמו שאמרתי".

עוד לפני היציאה לכר הדשא בבית וגן, קיים המאמן אסיפה עם שחקניו החדשים וכך הוא צוטט באתר הרשמי: "למדתי מהכישלונות שלי הרבה יותר מההצלחות שלי. הלקח יילמד וגם נפיק אותו. עם חלקכם עבדתי בעבר, אני יכול להגיד שיושר הוא הדבר המנחה אותי בעבודה. לא תשמעו ממני את המילה מלחמה או להילחם, זה משהו ששחקנים מבינים שזה חלק מהמקצוע שלכם. אני מתחבר למילה אחרת – מחויבות. אחד לשני, לצוות המקצועי, הניהולי, לקהל ולבעלים. המצב אמנם לא טוב אבל לא צריך להיכנס לפאניקה, לפחד או בהלה. מחויבות מקורה בהתנהלות – לעסוק בעיקר ולא בזוטות".


אוחנה וקלינגר לפני אימון הבכורה של המאמן בבירה (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

עוד הוסיף המאמן בדבריו לאתר הרשמי: "באשר לעניין המקצועי, צריך לשנות דברים בנוגע לסגנון משחק, משחק הגנה ומשחק המעבר. נשחק כאן בשיטות מאוד ברורות. כולם כאן מבינים שעוברים משיטה לשיטה ממשחק למשחק, והם אלו שיקבעו מי משחק ולמה. שיהיה לכולנו בהצלחה אמיתית עם מחויבות, רצון, אנרגיה חיובית. אני מקווה ומאמין שנשמח כמה שיותר מהר. כעת נעבור לעבודה ופחות דיבורים, זה מה שחשוב עכשיו".

גם יו"ר המועדון אלי אוחנה דיבר וצוטט באתר הרשמי: "עברנו שתי טלטלות, פיטורי מאמן והתצוגה בשבת. זאת התבוסה הגדולה ביותר של בית"ר במשחק ליגה בטדי אי פעם. את מה שהיה לי אמרתי במחצית המשחק. אין תירוץ והצדקה ליכולת ולתוצאה. אפשר להפסיד, אף אחד לא חסין מתקופות פחות טובות ומהפסדים. היות ואנו מתעסקים בספורט, זה קרה לנו וזה יקרה לעוד קבוצות. קבלנו סטירה שאמורה להעיר אותנו לגמרי. עם זאת, אנחנו לא מוותרים על שום דבר ובוודאי לא על העונה הזאת. כאן נכנס לתמונה ניר קלינגר. אני רוצה לברך אותו, מקווה שהוא יהיה איתנו זמן רב. אין מה להרחיב על הרזומה שלו. נגמרו התירוצים. מבחינתנו במובן מסוים אנחנו מתחילים את העונה. יש כאן תנאים יוצאים מן הכלל. אנחנו מצפים, ואני מדבר גם בשם הבעלים משה חוגג, שתיקחו אחריות".


אסיפה עם שחקניו החדשים וזמן לתמונות לפני העלייה לדשא (דני מרון)


קלינגר מתחיל עידן חדש בבית"ר ירושלים (דני מרון)

משחקו הראשון של קלינגר, יהיה בחוץ נגד מכבי חיפה, ביום שני הבא, בסמי עופר. המאמן יחסר את אפונסו טיירה הפצוע ואת דן איינבינדר המורחק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי