"ספורי הוא השחקן הכי מוכשר שגדל בהפועל ת"א מאז זהבי"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

איציק ניסנוב, מבעלי הפועל ת"א, התראיין ב-103FM והגן על הקשר: "אם הוא היה כובש היינו בצמרת וכולם היו מדברים אחרת, גאה לראות שחקנים צעירים". על מעמדו של רפואה: "הקבוצה נראית טוב ואין כוונה לשנות"

(גודל טקסט)

לפני עשרה ימים התראיין בתכנית הספורט של 103FM אחד מבעלי הפועל תל אביב, זאב גרינברג, שטען בין השאר כי מעמדו של המאמן קובי רפואה יציב על אף תקופה לא נעימה שנובעת בעיקרה מכך שהקבוצה משחקת טוב, השחקנים חדורי מוטיבציה והכדור פשוט לא נכנס לרשת.

הערב (רביעי), לאחר שהקבוצה נכנעה למכבי חיפה ורצף תוצאות התיקו נעצר, עלה לשידור ב-103FM נציג נוסף המחזיק בבעלות על הפועל תל אביב, איציק ניסנוב שגם הוא סירב לצאת בהצהרות למרות שהקבוצה הבקיעה חמישה שערים בלבד העונה וניצחה פעם אחת בלבד: "אני מרוצה מאיך שהקבוצה נראית, אבל לא מקצב צבירת הנקודות. אם היינו מנצחים את מכבי חיפה היינו במקום הרביעי או החמישי, אז המצב שלנו לא כל כך נורא".

אם הוא מעדיף דרך או תוצאות: "המבחן אצלי הוא מבחן התוצאה. אותי לימדו שאת הכסף סופרים במדרגות. מעמדו של קובי רפואה יציב ואנחנו לא שוקלים דבר. אנחנו לא מרוצים מכמות השערים שכבשנו ונכון שאנחנו לא רוצים מצבירת הנקודות, אבל הקבוצה נראית טוב, עומדת טוב. הייתם מדברים אחרת אם היינו כובשים במצב שהיינו ארבעה מול אחד. אם הקבוצה הייתה נראית, לדעתנו, לא טוב וללא אופק, היינו חושבים שאולי צריך לשנות. זה לא המצב כרגע".

על רמזי ספורי: "אני לא נלחץ ולא מאבד את הסבלנות, יש לנו צעירים מאוד מוכשרים וגם אם הם עושים טעויות כמו רמזי ספורי בשבת – אולי אנשים לא יודעים, אבל רמזי הוא השחקן הכי מוכשר שגדל בהפועל תל אביב מאז ערן זהבי. הוא ילד בן 22 וייקח לו זמן. בתור אוהד הפועל תל אביב אני גאה לראות חמישה שחקנים צעירים".


ספורי מול מכבי חיפה. זוכה למחמאות מהבעלים (עדי אבישי)


התהליך שעוברת הפועל תל אביב: 
"היינו בלאומית רק לפני שנתיים, יש לנו ארבעה או חמישה שחקנים מאוד צעירים שעלו מהנוער שמשחקים בהרכב. זה תהליך שלוקח זמן ויהיה טוב. אם היה לנו תקציב של עשרות מיליוני שקלים אז ברור שהמטרה הייתה הכי גבוהה שאפשר, אבל אנחנו לא שם כרגע. אנחנו לא יכולים לעשות תקציבים של 60-70-80 מיליון שקל. כשהתארחנו אצל בני יהודה היינו הרבה יותר טובים מהם, אז כל הכבוד לה שהיא נמצאת איפה שהיא נמצאת עם מאמן מצוין וחבר'ה צעירים, אבל היא לא יותר טובה מהפועל ת"א. הליגה די שיוויונית להוציא שתי קבוצות מעל הליגה – אנחנו בין הטובות. 

המטרות לעונה ולשנים הבאות: "אני חושב ומאמין מאוד שנהיה בפלייאוף העליון. בחשיבה של מספר שנים קדימה, תוך שנתיים, שלוש או ארבע תהיה קבוצה טופ 3 בכדורגל הישראלי. כרגע זה יהיה איתנו כי אני לא רואה אנשים שעומדים בתור. כשיהיה רוכש שיכול לקחת את הפועל תל אביב למקומות אחרים, אחד שיבוא כדי להשקיע, אני את חלקי תורם. כרגע אנחנו עושים את הכל לטובת הפועל תל אביב".


אם הוא החתים שחקנים:
 "לא הבאתי אף שחקן על דעת עצמי, זה לא נכון. כל השחקנים שהגיעו עברו דרך קובי רפואה והוא יכול להביא את מי שהוא רוצה אם זה תואם את מדיניות המועדון, וכך הוא עשה".



איציק ניסנוב. לא רואה שום סיבה לזעזע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי