קהת שוב מחוץ לסגל מכבי חיפה לבית"ר, ריינן חזר במקום ארד

רועי קהת
רועי קהת | ערן לוף

הקשר שוב לא נכלל ב-18, גם מנחם (הרחקה), אלברמן וגרשון (פצועים) בחוץ. הצוות מאס-מרדכי לא מתכנן לבצע שינויים רבים, רוקאביצה צפוי לפתוח. בכרמל מצפים ליותר מ-20 אלף אוהדים (שני ב-21:00) בסמי עופר

(גודל טקסט)
לאחר שבוע סוער בו נפרדה מכבי חיפה מהמנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רוטן, ערכה היום (ראשון) הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים. מעבר לזעזועים במהלך השבוע, מצפים בחיפה לקרב מרתק שיוצר עניין רב בשתי הקבוצות, ולכן ההערכה כי מעל 20 אלף אוהדים יגיעו לסמי עופר. "יש לא מעט שינויים בשתי הקבוצות בשבוע האחרון ואנחנו מקווים כי נצא מהם בצורה טובה", אמרו בחיפה.


מי שיובילו את הקבוצה למשחק הם צמד המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי כאשר הבעלים יעקב שחר אומנם הודיע שההולנדי ישמש כמאמן ראשי, אבל בחיפה הבהירו כי אין משמעות לגבי המעמד של צמד המאמנים ואמרו: "מאס ומרדכי עבדו בעבר וגם עובדים היום בשיתוף פעולה ומה שחשוב לשניהם זה רק הניצחון". במועדון מהכרמל מעריכים כי כבר לאחר המשחק יזמן שחר לפגישות את אלי גוטמן ורוני לוי ואחד משניהם ימונה למאמן החדש של הקבוצה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בשלב זה הוחלט כי לא ימונה מנהל טכני חדש במקומו של אלאך ובכל מקרה צפויים שינויים פרסונליים גם במחלקת הנוער.


מכבי חיפה ערכה היום את האימון המסכם ולפיו נראה כי הצוות מאס-מרדכי לא מתכוון לבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב כאשר ניקיטה רוקאביצה צפוי לפתוח לצדם של מוחמד עוואד ושון וייסמן בחלק הקדמי. צמד המאמנים פרסמו את הסגל למשחק ומי שחזר ל-18 הוא אטיין ריינן על חשבונו של עופרי ארד. רועי קהת שוב לא בסגל. גם הקפטן רמי גרשון והקשר גל אברמן מחוץ לסגל בגלל פציעה.





"לראות את הקהל שלנו נהנה מהניצחון זה מספק עבורי והשחקנים. אני יודע שהאוהדים מאוכזבים במהלך השנים האחרונות ולא מרוצים בלשון המעטה מהתוצאות של המועדון. אני מקווה שהם ימשיכו לתמוך בנו כמו שהם עושים מתחילת העונה". אמר הבלם הברזילאי והתייחס גם ליריבה: "זו אומנם קלישאה, אבל אנחנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו. זהו משחק מעניין מאוד בכדורגל הישראלי והמצב בטבלה של שתי הקבוצות לא משנה בכלל. המטרה שלנו למשחק הזה היא לשמח את האוהדים שלנו ולרשום ניצחון שני רצוף. אנו אופטימיים בנוגע לסיכויים שלנו".


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד ושון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי