אביטן: "נפלנו על מחויבות, לא באנו טוב למשחק ואני האחראי"

ניסו אביטן, יוסי אבוקסיס
ניסו אביטן, יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן הפועל חדרה התראיין ב-103FM ולקח אחריות על היכולת בהפסד 2:0 לבני יהודה: "זה לא צריך להדאיג, אבל מדליק נורה אדומה". על האפשרות שיגיע חיזוק בינואר: "כרגע אין תקציב, אולי יהיה אם נמכור שחקנים"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ספגה אתמול (ראשון) את הפסדה השני העונה כשנכנעה 2:0 לבני יהודה, היה זה גם הפסד שני ברציפות במשחק חוץ, ובמועדון מספרים על חשש מכדור שלג. אמנם ההפסדים היו למוליכה מכבי תל אביב ולבני יהודה שכעת מדורגת שלישית, אבל היכולת הייתה רעה וחלק מהשחקנים ספגו ביקורת על הופעתם.

המאמן ניסו אביטן התייחס לכך הערב בתכנית הספורט ב-103FM וטען שהייתה בעיית מחויבות מצד שחקנם, אך קודם לכן הבהיר: "התאוששנו מאתמול, הכל בסדר. זה היה משחק בליגת העל והקבוצה הטובה יותר ניצחה ובצדק כי לא היינו במשחק ברוב הדקות. בסוף עוד ניסינו בכל הכלים ההתקפיים שלנו והתפתח משחק מטורף עם הזדמנות לפה ולשם, זה יכול היה להיגמר בצורה גרועה יותר ועם קצת מזל גם היינו יכולים לגנוב שער ולצאת בחוסר צדק עם נקודה".


אם המציאות השתנתה לאור פתיחת העונה
: "אנחנו במקום מצוים ומרגישים שאנחנו עושים עבודה טובה. אתמול היה משחק לא טוב והפסדנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה והדרך לא תשתנה בגלל שהפסדנו לקבוצה שבמקום השלישי או לקבוצה שבפסגה לפני שבועיים. אנחנו מאמינים בדרך שהוכיחה את עצמה עד עכשיו וממשיכים באותה הדרך. גם כשניצחנו היו משחקים ששיחקנו פחות טוב – תשלחו לי קטע של ארבע דקות ואמצא לכם 30 טעויות שלנו. אני מצפה שניראה יותר טוב ואתמול נפלנו בעיקר על המחויבות, כי לא באנו טוב למשחק וזו אחריות שלי. זה לא צריך להדאיג, אבל מדליק נורה אדומה וננסה להבין למה זה קרה".


"לא באנו טוב למשחק וזו אחריות שלי" (עדי אבישי)

אם ישנה ירידה בהתלהבות: "לא אני ולא השחקנים מרגישים  שעשינו את שלנו, כולנו באותה סירה. יש לנו עוד הרבה מטרות ודברים להשיג ובראש ובראשונה להישאר בליגה".

מעמדם של הזרים המבוקשים בצמרת: "זה מסוג הדברים שאין שליטה עליהם. אני שמח שיש התעניינות בשחקנים שלנו, אבל לכל אחד יש תג מחיר לא נמוך ומי שירצה לשלם ידבר עם אורן גולן. מבחינתי ארצה לשמור על הסגל עד סוף העונה. כל אחד צריך חיזוק ונכון שאצלנו זה לא יהיה מאסיבי, אולי משהו נקודתי כי כרגע אין לנו תקציב לזה. אולי יהיה כסף אם נמכור שחקנים. יש אפשרות שהעניין עם רשם העמותות יסתדר, יהיה לנו כסף לרכש ונחליט אם צריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי