נציגי פלקושצ'נקו: "נחכה לחוזה מהפועל חיפה עד סוף השבוע"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | ערן לוף

בסביבתו של קשר הנבחרת הצעירה קיוו כי הפגישה בשבוע שעבר עם יואב כץ תביא לחתימה, אבל הבעלים טרם חזר אליהם והסבלנות פוקעת. במועדון הגיבו על רצונה של בית"ר ירושלים לצרף את שטקוס: "טוב לו כאן"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה למשחק בשבת מול בני יהודה ובמועדון מספרים על אווירה טובה לאחר ניצחון החוץ על מועדון ספורט אשדוד (0:3), שהיה הניצחון הראשון של המאמן החדש שרון מימר.

בהפועל בחיפה מביעים הערכה רבה למימר גם בצד המקצועי וגם בצד המנטאלי. אם תחילה היה חשש שהחיבור שלו עם השחקנים לא יהיה חלק כפי שקרה עם המאמן הקודם ניר קלינגר, אז נראה כי השחקנים התחברו במהרה למימר, שלא צפוי לבצע שינויים משמעותיים לקראת המשחק הקרוב, אך יתחיל לשים דגש על היתרונות של בני יהודה כבר מהאימון הקרוב.

במקביל בחיפה מודעים לכך שישנן מספר מחלוקות שעליהם לפתור מחוץ למגרש ובין השאר מדובר בהארכת חוזיהם של השוער ארנסטס שטקוס והקשר מקסים פלקושצ'נקו. שטקוס היה מבוקש בבית"ר ירושלים עוד לפני הגעתו של ניר קלינגר וכעת המאמן שמאוד מעריך את השוער ישמח לצרפו. עם זאת, בחיפה מאמינים כי יגיעו עמו להסכם חדש ואמרו בעניינו: "טוב לו כאן והוא לא ימהר לעזוב".

סוגיה נוספת היא סביב הקשר מקסים פלקושצ'נקו שקיבל הצעה לחוזה של ארבע שנים. נציגיו של הקשר אף נפגשו בשבוע שעבר עם יואב כץ כאשר זה היה בישראל וציפו כי הבעלים ישלח חוזה מסודר במטרה להגיע להסכם, אבל זה לא קרה ובסביבת הקשר הבהירו כי אם החוזה לא יישלח עד סוף השבוע, הוא יבדוק אופציות אחרות. "הבהרנו את זה בפגישה מול כץ שאנחנו רוצים לחתום עד סוף השבוע ואם לא נמשיך הלאה" אמרו נציגיו של קשר הנבחרת הצעירה.


פלקושצ'נקו. לא ימתין עוד זמן רב ליואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי