קניקובסקי צפוי לפתוח במקום פיניש המורחק בנתניה

דור מיכה, גבי קניקובסקי
דור מיכה, גבי קניקובסקי | דני מרון

היהלומים ינסו להשיג ניצחון רביעי ברציפות מול פתח תקווה, אברהם יחזור אחרי הפגרה. שחקנים: "להגיד שאנחנו פייבוריטים? אולי בגלל המומנטום. לפתח תקווה יש מספיק שחקנים מסוכנים"

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות רצופים וכשהקבוצה נמצאת בכושר מצויין, מכבי נתניה תארח ביום שבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) את מכבי פתח תקווה בקרב שעשוי להתברר כקריטי בהמשך, על המקום בפלייאוף העליון. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עברה שבוע שקט יחסית, כאשר בקבוצה שומרים על דממה תקשורתית עד לאחר הפגרה כדי לא לפגוע בהכנות של השחקנים.

מבחינה מקצועית, צוות המאמנים ערך היום (חמישי) תרגול ראשוני של ההרכב שצפוי לפתוח בשבת, כאשר לפי המסתמן, שינוי אחד צפוי בהרכב: סתיו פיניש המורחק ייעדר כמובן ובמקומו צפוי לחזור להרכב הקשר גבי קניקובסקי, שלא פתח ב-11 כבר מספר מחזורים. עדיין לא ברור אם קניקובסקי או עלי מוחמד יהיו מתפקדים בצד, כשבצד השני מוטי ברשצקי, ממנו קיימת שביעות רצון, צפוי לפתוח. למרות הקצב החיובי שבהחלמתו, הקשר אביב אברהם צפוי להיות שוב מחוץ לסגל ולחזור רק לאחר הפגרה.

שחקני הקבוצה עודכנו כי בפעם האחרונה שנתניה צברה ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, היה זה בתקופתו של רוני לוי לפני חמש שנים ולשחקנים ישנה מוטיבצייה מיוחדת. "לעשות ארבעה נצחונות זו הצהרת כוונות. להגיד שאנחנו פייבוריטים? אולי בגלל המומנטום, אבל אסור לנו לבוא שאננים כי למכבי פתח תקווה יש מספיק שחקנים מסוכנים שיכולים לעשות לנו נזק".

בנושא אחר: בשל העובדה שהמשחק יחל בשבת ב-16:00 (בתחום השבת), בהנהלת הקבוצה יאפשרו לאוהדים שומרי שבת להיכנס לאצטדיון שלא דרך קרוסלת המינויים החשמלית.


רוני לוי. מכבי נתניה הנוכחית תשחזר את ההישג שלו? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי