דראפיץ': "שער כזה אפשר להבקיע רק פעם אחת בחיים"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה אחרי ההפסד 1:0 למכבי פ"ת מהגול הביזארי של חביב חביבו: "דבר כזה עוד לא קרה, כדורגל זה משחק מוזר". אלישע לוי: "כבשנו במזל, אבל הגיע לנו לנצח. אם הייתה עבירה חריגה, נטפל בכך"

(גודל טקסט)
שער ביזארי של חביב חביבו (88) קטע הערב (שבת) את רצף הניצחונות של מכבי נתניה וסידר למכבי פתח תקווה 0:1 ושלוש נקודות יקרות אחרי חמישה משחקים רצופים בהם החבורה של אלישע לוי לא הצליחה לנצח.


שתי דקות לסיום החלה הדרמה בנתניה. לידור כהן נפגע ליד השער של מכבי נתניה וחביבו הגיע לבדוק שחברו לקבוצה בסדר. בינתיים, מנור סולומון דהר קדימה והעביר כדור רוחב שדני עמוס השמיט ברשלנות. מי הגיע ראשון? החלוץ, שטיפל בכהן, ניצל את מיקומו ליד קו השער ודחק מקרוב לרשת החשופה. המארחת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שהמגן ויקי כחלון הורחק (90).


סלובודאן דראפיץ' סיכם: "היה לנו משחק לא רע, אבל דברים מוזרים קורים בכדורגל. דבר כזה עוד לא קרה לי. אין מה לעשות, רצינו לנצח ולצאת לפגרה עם 16 נקודות, אבל זה הכדורגל ואנחנו נחפש את הנקודות אחרי הפגרה. היינו צריכים לתת גול. לחצנו, הגענו למצבים והייתה חסרה לנו רגל מסיימת, זה שם המשחק".



"דברים מוזרים קורים בכדורגל" (דני מרון)


השער של חביבו: "לא היה כעס כלפי אף אחד, אלא כלפי השער המוזר הזה. זה קורה פעם בחיים. אנחנו כבר מסתכלים קדימה. ניסינו לנצח ולא הצלחנו, אני מקווה שכבר אחרי הפגרה ניקח נקודות".


אלישע לוי נראה מרוצה בסיום: "כדורגל בנוי על תוצאות וכשאין תוצאות יש לחץ. השתחרר לחץ כי שיחקנו טוב באופן יחסי. הגענו להזדמנויות, היינו קרובים ולא פחדנו. זה ניצחון של מזל, אבל הוא הגיע בצדק וזה היה חשוב לנו מאוד".


התקופה הארוכה ללא ניצחון: "במהלך עונה יש ירידות ועליות. כשאתה מאבד את השחקנים הכי טובים שלך בחלק הקדמי, אתה מאבד מחץ. ברגע שהם חזרו, אנחנו שוב מייצרים מצבים והראינו גם היום שאנחנו יודעים לשחק כדורגל במגרש קשה. הליגה הזו מאוד צפופה. הפסד אחד ואתה גולש לתחתית. אנחנו רוצים להיצמד למעלה".


על חביב חביבו שהיה צריך לספוג אדום על עבירה ללא כדור בדקה ה-2: "כל דבר שהוא חריג, אנחנו נטפל בו. אני לא רוצה להרחיב מעבר לכך. השער שהוא כבש? כדורגל זה עניין של טעויות, אבל אני חושב שזה הגיע לנו היום".




הרבה לחץ השתחרר. אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי