בגלל פוסט השווארמה: ערן לוי יתבע את וואלה ב-250 אלף ש'?

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

אתר וואלה ספורט פרסם ביום המשחק נגד מכבי חיפה פוסט בפייסבוק ובו מפה עם מסלול נסיעה ללוי לשווארמה חזן. פרקליטו של לוי: "שלחנו מכתב התראה"

(גודל טקסט)

ערן לוי, שחקנה של בית"ר ירושלים, שוקל להגיש באמצעות עורך דינו עו"ד אוהד מרחב, תביעה נגד אתר וואלה ספורט שפרסם ביום המשחק של בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה פוסט בפייסבוק ובו מפה עם מסלול נסיעה, שאמור היה לסייע ללוי להגיע מהמגרש בתוך 10 דקות לשווארמה חזן.

וואלה ספורט אמנם הורידו את הפוסט לאחר כחצי שעה ובהמשך אף פרסמו התנצלות, אולם לדברי עו"ד מרחב ההתנצלות הזו חלקית ואינה מספקת. עו"ד מרחב שלח מכתב התראה בנידון לוואלה! ומאיים בסך 250 אלף לצרכי פשרה, או בתביעה גדולה יותר אם לא תושג פשרה. ככל הידוע, בסביבתו של לוי לא מוכנים להסתפק בהתנצלות כתובה בלבד, אלא דורשים גם פיצוי. 

ערן לוי ספג לאחרונה הערות משפילות על משקל גופו ממי שהיה מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון. לוזון, שפוטר אחרי המחזור השביעי העונה, אמר על ההחלטה לא לשתף את לוי במשחקי בית"ר ירושלים: "זו אחת ההחלטות הכי קלות שהיו לי בחיים, מסיבה פשוטה: כשהמשקל ואחוזי השומן של שחקן הם לא של ספורטאי ואני לא מרוצה מרמת האימון שלו, זו החלטה קלה. מבחינת איכויות כמו פס, בעיטה וטכניקה ערן הוא שחקן מדהים. אבל, בכדורגל צריך לרוץ ולהיות דינמיים ואני לא יכול כמאמן לקבל את העובדה ששחקן אחד ירוץ פחות. אם הוא יגיע למדדים הנכונים מבחינת משקל ואחוזי שומן ובאימונים ירוץ, יהיה דינמי ויהיה בערכים מהם אני מצפה משחקן – אז הוא ישחק באהבה".

ניר קלינגר, אשר מונה למאמנה של בית"ר ירושלים, העלה את לוי בהרכב הפותח במשחק הניצחון נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר. הערב (21:00) תשחק בית"ר ירושלים בבית נגד הפועל באר שבע. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי