אצילי: "לא המשחק הכי קשה העונה, היו שניים שלא ניצחנו"

עומר אצילי
עומר אצילי | ערן לוף

כובש הצמד בניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה סיפר: "זו היתה משוכה לא קלה במשחק חוץ בצפון". במועדון עדיין רואים את באר שבע כיריבה העיקרית, תמיהה מדוע עטר לא שותף: "כולם רואים שאין יצירתיות בהתקפה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה אתמול (ראשון) לקריית שמונה, למשחק שהוגדר בקריית שלום כמשחק החוץ הקשה ביותר עד עכשיו, וחזרה עם ניצחון 1:2 חשוב שיאפשר לשחקנים לצאת למשימות בנבחרת ישראל ולחופשות ביעדים באירופה לשם מילוי מצברים. ליגת העל תשוב רק בעוד שלושה שבועות ומכבי תל אביב תצא אז למשחק חוץ נוסף באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה.

המוליכה פתחה פער בן שבע נקודות על בני יהודה שבמקום השני, ובסיום המשחק התענינו הצהובים בתוצאת המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע וגילו שהפער מהאלופה נותר על 10 נקודות.

המאמן ולדאן איביץ' אמר: "זה ההפסד הראשון של קריית שמונה בבית. שיחקנו במגרש קשה ובעשר הדקות האחרונות הלכנו לאחור, ואת זה אנחנו לא רוצים. אחרי שננוח בפגרה ונהיה עם המשפחות נשוב לעבוד קשה לקראת המשחק הבא ותהיה עבודה רבה להשתפר".

איביץ'.
איביץ'. "בעשר הדקות האחרונות הלכנו לאחור ואת זה אנחנו לא רוצים" (ערן לוף)

במכבי תל אביב רואים את הפועל באר שבע כמי שמהווה את היריבה הגדולה על תואר האליפות, למרות פער עשר הנקודות. גורם בסביבת המועדון סיפר: "לפני מספר שבועות דיברו על הפועל חדרה ועכשיו מסתכלים על בני יהודה. במוקדם או במאוחר המאבק יהיה מול הפועל באר שבע שמחסלת את המשבר אצלה, ואם לא נרים את עצמנו לאחר הפגרה נמעד כי כל קבוצה מבקשת להיות הראשונה שתנצח את מכבי תל אביב, זה אתגר לליגת העל".

עומר אצילי, כובש שני שערי הניצחון אתמול, אמר: "קריית שמונה הייתה משוכה לא קלה במשחק חוץ בצפון. היה לנו משחק טוב והחשוב הוא שחזרנו הביתה עם שלוש נקודות. אני לא חושב שזה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה, כי היו שני משחקים שלא ניצחנו. הכי חשוב שיש שלוש נקודות ושנמשיך כך בהמשך".

אצילי, שהאמין כי יקבל הזמנה לסגל נבחרת ישראל, התאכזב שלא זומן מול עוזר המאמן אלון חזן שצפה במשחק מהיציע. "אני בכושר טוב, ומאחל לחברים שלי בנבחרת הלאומית בהצלחה והלוואי שיצליחו נגד סקוטלנד".

אצילי.
אצילי. "מאחל בהצלחה לחברים שלי בנבחרת" (ערן לוף)

על ספסל המחליפים ישבו אתמול אלירן עטר וצ'יקו אופואדו שלא שותפו כלל. שחקנים בקבוצה הופתעו לראות שעטר נשכח על הספסל כשבחלק הקדמי מתקשים להבקיע שערים. גורם בסביבת המועדון אמר: "שני שערי הניצחון של אצילי הגיעו מכדור חופשי ופנדל, וכולם רואים שאין בהתקפה יצירתיות ומחץ בעיקר כשאיש לא מפעיל את איתי שכטר שלא מקבל מסירות לעמדת החלוץ המרכזי ואינו מספק את הגולים הנחוצים מתוך הרחבה. העובדה שאלירן עטר אינו שחקן מוביל תמוהה וההסברים נמצאים אצל הצוות המקצועי. בחלון ההעברות בינואר ינחת בקריית שלום חלוץ זר, כי הקושי להבקיע הוא עובדה שבצוות של ולאדן איביץ' לא מתעלמים ממנה".

עיקר המחמאות המקצועיות אתמול, מעבר לעומר אצילי, נשלחו לעברם של שחר פיבן, שרן ייני, דור פרץ ודן גלזר. פיבן הלוחם ללא פשרות הותיר שוב על ספסל המחליפים את ז'איר אמאדור והתאום בינו לייני הוא מצוין. בעמדת המגן הימני פתח אתמול מאור קנדיל שספג כרטיס צהוב בשל התחזות, למרות עברה והכשלה עליו שהצריכה פנדל ברור. קנדיל הוחלף כדי שלא יקבל צהוב שני וגם שיתופו של אלי דסה לעיני אלון חזן הוכיח כי דסה, שלא שיחק בשבועות האחרונים, כשיר למשימה הלאומית.

במהלך הפגרה יחזרו לכשירות מלאה איתן טיבי, ואופיר דוידזאדה, ויעשה מאמץ להכשיר את איל גולסה שנפצע שוב דווקא כששב לכושר מצוין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי