אלחמיד מתכוון להגיש תלונה; המצב בדרום משפיע על סטו

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

בלם הפועל באר שבע, שחשבון הפייסבוק שלו נפרץ, הסביר: "הפיצו בשמי דברים הזויים". הצרפתי חושש ועשוי לעזוב, ברק בכר: "חלק מהזרים לא נמצאים פה שנה אחת, הם ערוכים לזה ואנחנו מדברים איתם"

(גודל טקסט)

מתקפת הטילים של חמאס על יישובי הדרום הכניסה את שחקניה הזרים של הפועל באר שבע לכוננות ספיגה. בדומה להסלמות הקודמות, הפעיל המועדון "נוהל קרב", והזדרז לרענן את ההנחיות הבטחוניות לששת שחקניו הזרים. שלשום בלילה (ראשון), בדרך חזרה מטדי לאחר הניצחון (2:3) על בית"ר ירושלים, קיבלו השחקנים עדכונים על ההסלמה במצב הביטחוני ועל חילופי האש בגבול רצועת עזה.

"חלק מהזרים לא נמצאים פה שנה ראשונה, אז הם ערוכים לזה. אנחנו מדברים איתם", אמר המאמן ברק בכר. לקראת סוף השבוע צפויים ששת הזרים לשהות בחו"ל. מיחאי קורהוט, אריק סאבו וג'ון אוגו יהיו עם נבחרותיהם שיתמודדו במסגרת ליגת האומות ומוקדמות אליפות אפריקה. נייג'ל האסלביינק, ז'וליאן סטו ומיגל ויטור ייצאו לחופשות משפחתיות, שתוכננו מראש בלי קשר למצב הביטחוני. סטו שלא זומן שלשום לסגל, וצפוי להיחתך בחלון ההעברות של ינואר, עובר ימים לא פשוטים. את "טבילת האש"  עבר הצרפתי בסבב הקודם של ההסלמה, ובהישמע אזעקה יצא מביתו בבאר שבע במקום להיכנס למרחב המוגן. ייתכן שמחודש ינואר סטו יהיה כבר הרחק מטווח הטילים של החמאס או הג'יהאד האיסלמי.

ביטוי חריג להדרדרות הבטחונית נרשם אתמול כאשר חשבון הפייסבוק של בלם הקבוצה, חאתם עבד אלחמיד, נפרץ והושתלו בו הודעות פיקטיביות. בחשבונו של אל חמיד הופצה תמונה שבה לכאורה הגיב על פוסט של "רשת 13" בנוגע למצב הביטחוני. "מתקפת רקטות לעבר עוטף בזה. פצוע קשה מירי טיל נ"ט שפגע באוטובוס סמוך לרצועת עזה", נכתב בפוסט החדשותי. הבלם, לכאורה, הגיב עם מספר אימוג'ים מחייכים. תגובתו של השחקן נמסרה מאוחר יותר בסיוע הפלטפורמה התקשורתית של הקבוצה: "חברים יקרים, כנראה שחשבון הפייסבוק שלי נפרץ. מפיצים בשמי דברים הזויים שאינם קשורים אלי. מאחל שלום לכל תושבי העוטף וכל תושבי המדינה. בבקשה אל תתייחסו". נודע כי בכוונתו להגיש תלונה למשטרה נגד המעורבים בפריצה לחשבונו.


בדרך החוצה מהאלופה. סטו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי