בשורות טובות לנתניה: מלמד לא סובל מפגיעה חמורה בברך

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

החלוץ עבר בדיקת MRI אשר שללה מתיחה ברצועות והוא יהיה כשיר להפועל תל אביב (יום ראשון, 21:00, ישיר בספורט2). הקבוצה תשוב להתאמן במתחם האימונים ביום שישי. ורגוץ' צפוי לחזור לכושר משחק תוך שבועיים

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה: מלך שערי הקבוצה, החלוץ גיא מלמד, עבר בתחילת השבוע בדיקת MRI כדי לאבחן מה מקור הכאבים מהן הוא סובל בברכו, ולשלול מתיחה ברצועה הפנימית של הברך אשר הייתה עלולה להשבית אותו לתקופה של בין שבועיים לשלושה שבועות. תוצאות הבדיקה קבעו כי מלמד, אינו סובל מפגיעה חמורה והוא יהיה כשיר למשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורט2).

למעשה, כל השחקנים כשירים והתאמנו מלבד הבלם ברנקו ורגוץ', שפצוע כבר במשך חודשים ועורך בימים אלו אימונים קלים. ההערכות בקבוצה, היא ורגוץ' יוכל להיות כשיר עד משחק הגביע מול מ.ס דבוריה, בעוד כשבועיים.

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עוד לא תרגלו את ההרכב לקראת המשחק וצפויים לעשות זאת היום, אך נראה כי דודי טוויטו, יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של ג'ונתן בורנשטיין, ששער הניצחון של מכבי פתח תקווה במחזור הקודם, הובקע דרך האגף שלו. מוחמד זבידאת יחליף בעמדת המגן הימני את ויקי כחלון, שהורחק לשלושה משחקים.


חושב על ינואר. סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)

שחקנים בקבוצה העידו כי צוות המאמנים היה נראה עצבני יותר השבוע וכבר בתחילת השבוע אמר דראפיץ' לשחקנים כי כל אחד צריך להילחם על מקומו לקראת ינואר. "למען האמת לא נראינו כל כך רע במשחק האימון והיינו טובים יותר אבל ספגנו שני גולים מכלום. אבל הם רוצים שנגיע מפוקסים לקראת הפועל תל אביב".

בינתיים, לאחר מספר אימונים לא מבוטל של אימונים במגרש במכון וינגייט, צפויה הקבוצה לשוב לאימונים במתחם האימונים ביום שישי הקרוב. "זה נמשך לא מעט זמן והאימונים בוינגייט הם לא הכי אידייאלים שיש, אבל מזל שהתקופה הזאת נגמרת" אמרו שחקנים במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי