צפו בתקציר: מכבי פתח תקווה חילצה 1:1 נגד מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

תומאש סיבוק כבש שער דרמטי מקרן בהתקפה האחרונה של המשחק וקטע רצף של חמישה ניצחונות של הצהובים, דור פרץ העלה את המוליכה ליתרון זמני (23). הפער מהמקום השני נשמר על שבע נקודות

(גודל טקסט)

אחרי שבני יהודהוהפועל חדרה מהצמרת לא סיימו את המשחק בניצחון, גם מכבי תל אביב הראתה כי פגרת השזרוע השפיעה גם עליה אחרי תיקו 1:1 מאכזב נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה לעיני 8,500 צופים במחזור ה-11 של ליגת העל.

מכבי תל אביב הראתה עליונות מפתיחת המשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-23 אחרי שער של דור פרץ שנגח מקרן מדויקת של עומר אצילי. הצהובים הגיעו למספר מצבים מסוכנים בתחילת החצי השני אך מיד לאחר מכן מכבי פתח תקווה השתלטה על משחק והייתה קרובה לכיבוש שער השוויון, את השער המיוחל השיגה בהתקפה האחרונה של המשחק מראשו של תומאש סיבוק אחרי קרן של גידי קאניוק וקטע רצף של חמישה ניצחונות רצופים של מכבי תל אביב.

למרות איבוד הנקודות מכבי תל אביב שמרה על פער של שבע נקודות מהמקום השני והיא תקווה לחזור למסלול הניצחונות במחזור אמצע השבוע במשחק הבית נגד מ.ס. אשדוד של יובל נעים (שלישי 20:30 שידור ישיר בספורט3). מנגד מכבי פתח תקווה שהשיגה לא פחות מארבע נקודות בדקות הסיום קיבלה רוח גבית לקראת המשחק הבא נגד הפועל תל אביב (רביעי 20:00, שידור ישיר בספורט4).


איתי שכטר (אריאל שלום)

הרכבים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומאריו פירס (לירן רוטמן 82), דידייה ברוסו, גידי קאניוק, יוסי בניון (תאי בריבו 62), מנור סולומון (מוחמד סרסור 89), לידור כהן.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר (רוסלן ברסקי 69), אבי ריקן, דור מיכה (צ'יקו אופואדו 80), עומר אצילי, איתי שכטר.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט גל לייבוביץ' הוציא את ההתמודדות לדרך עיניי 8,500 צופים.

דקה 13: מאור קנדיל פרץ מהאגף אל עבר הרחבה של מכבי פתח תקווה ובעט מזווית קשה, הכדור פגע בשחקן לבן והלך לקרן.

דקה 22: עומר אצילי בעט כדור חופשי מ-25 מטרים מעל החומה אך גינזבורג היה עירוני והדף לקרן.


מבשל השער הראשון. עומר אצילי (אריאל שלום)

דקה 23: מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1: מיד אחרי הכדור החופשי אצילי הגביה את הקרן שהגיע אל ראשו של דור פרץ שהעלה את הצהובים ליתרון. זהו שערו השלישי של הקשר בן ה-23 העונה.

דקה 33: דור פרץ הגביה אל תוך הרחבה, שהגיעה אל ראשו של מאור קנדיל שגנח מעל המסגרת.

דקה 36: אצילי מסר לשכטר שבעט כדור חלש לעברו של גינזבורג שעצר בקלות.


(אריאל שלום)

דקה 56: לידור כהן בעט כדור חופשי מ-20 שעברה את החומה, אולם גם עברה את המסגרת.

דקה 58: מכבי תל אביב הייתה קרובה אל השני. עומר אצילי פרץ לרחבה ובעט אל הקורה הימנית.

דקה 59: דור מיכה בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה שנהדף על ידי גינזבורג.


דור מיכה (אריאל שלום)

דקה 65: דור מיכה העביר כדור עומק נהדר לאיתי שכטר סמוך אל השער, אך החלוץ החליק לפני הבעיטה.

דקה 76: לידור כהן עבר שחקן כחול והעביר כדור עומק לתאי בריבו שביטל את מרכז ההגנה של מכבי תל אביב, אך בריבו בעט ברשלנות אל מחוץ למסגרת.

דקה 81: איתי שכטר קיבל כדור ברחבה, הטעה שני שחקני הגנה ובעט לכיוון השער, גינזבורג הצליח להדוף לקרן.

דקה 90+3 מכבי פתח תקווה השוותה ל-1:1: קרן של מכבי פתח תקווה הגיעה אל ראשו של סיבוק שכבש שער דרמטי לזכות מכבי פתח תקווה. מיד אחרי השער השופט שרק לסיום.


תומאש סיבוק (אריאל שלום)

יוסי גינזבורג, גידי קאניוק ותומאש סיבוק חוגגים את שער השוויון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי