ברק בכר: "לא היינו מספיק קילרים לתת את השלישי ונענשנו"

ברק בכר
ברק בכר | לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע לא הסתיר את אכזבתו לאחר ה-2:2 הביתי נגד הפועל חדרה: "כל הקבוצה לא עבדה". על זריהן: "לא ראיתי שעלה בחוסר רצון". עוזר מאמן חדרה רון קלר: "הראנו אופי, שהשופטים יעשו את ההחלטות שלהם"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה להדהים את הליגה, אחרי שהורידה הילוך לפני הפגרה והספידה בשני משחקים, העולה החדשה השיגה היום (שבת) תיקו 2:2 קריטי באצטדיון טרנר נגד האלופה הפועל באר שבע, שהעלה אותה למקום השני על חשבון בני יהודה שהפסידה.

את כל זה עשתה חדרה ללא המאמן ניסו אביטן, שהורחק לשני משחקים וראה את המשחק מהיציע. מי שניהל את המשחק במקומו היה עוזר המאמן רון קלר, שהיה מרוצה מקבוצתו כמעט כמו ניצחון לאחר המשחק: "התיקו הוא כמו ניצחון, חזרנו פעמיים מפיגור אחרי שהפסדנו פעמיים לפני הפגרה", אמר קלר, "לא הרבה מגיעים לטרנר ויוצאים עם נקודות, אני מרוצה מזה. הבאנו משחק מצוין מבחינה טקטית ואנחנו רוצים להצדיק את מיקומנו בליגה".

החלטות השופטים נגד חדרה: "השער היה מנבדל, ועצם העובדה שאני נשאל האם אני חושב שההחלטות הן בגלל שאנחנו קבוצה קטנה עונה על השאלה. גם זה שבדקה 15 היינו עם שלושה שחקני הגנה מוצהבים מעיד על זה. אבל ככה זה, אנחנו נעשה מה שנעשה והשופטים יעשו מה שהם חושבים".

רון קלר.
רון קלר. "לא הרבה מגיעים לטרנר ויוצאים עם נקודות" (לירון מולדובן)

המצטיין במשחק: "המצטיין שלי הוא רוח הקבוצה. הראנו אופי וזה הגיע לנו".

מאמן האלופה ברק בכר, בהתאם, נשמע כמו אחרי הפסד: "זה המשחק שהגענו אליו להכי הרבה מצבים מתחילת העונה, וספגנו מהתקפה אחת. אבל עוד לפני הגול היינו רכים, לא היינו מספיק קילרים לתת את השלישי, ונענשנו".

המערך בחלק האחורי: "אין פה עניין של הגנה וחלק אחורי, כל הקבוצה לא עבדה מספיק וזה מה שמאכזב. הגענו להרבה מצבים, ואסור לספוג שני שערים כאלה בכזאת קלות".

ניב זריהן.
ניב זריהן. "יש נהלים מאוד ברורים" (לירון מולדובן)

ההחמצה של ניב זריהן: "לא ראיתי שזריהן עלה בחוסר רצון, השנה הכל קורה לנו. גם החמצות כאלה, גם משחקים שהיינו צריכים לנצח. האם הוא התנהג כראוי? יש נהלים מאוד ברורים, כולם יודעים מה צריך לעשות ומי שלא עושה את מה שמצופה ממנו לא יתלבש".

כובש השער הראשון בן שהר אמר: "השנה כבר אמרתי שהולך לנו קשה. היום כן הגענו למצבים, אבל לא כבשנו כשהיינו צריכים. כל הקבוצה מאוד מאוכזבת, עבדנו קשה כל השבוע ורצינו לתת ניצחון עם הקהל. זה לא קרה, אבל אין מה לעשות וצריך לחשוב הלאה, יש לנו משחק עוד שלושה ימים".

ההחמצה שלו: "הכדור בא לי קצת קשה, יש מצבים שמחמיצים. מאוד מבאס, אבל נקווה לתקן את זה במשחק הבא".

שהר חוגג עם חבריו את השער הראשון.
שהר חוגג עם חבריו את השער הראשון. "יש לנו שחקנים טובים שלא מוותרים" (לירון מולדובן)

האם מסתכלים על מכבי תל אביב: "אנחנו מסתכלים קודם כל על עצמנו, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהיראות יותר טוב, לסיים את המשחק יותר מוקדם. בשנים האחרונות ידענו לנצל את המומנטם כמו שצריך והפעם זה לא קורה וזה מצער, אבל נמשיך הלאה יש לנו קבוצה עם שחקנים טובים שלא מוותרים אף פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי