דן גלזר ספג פגיעה באיזור המפשעה ונאלץ לעבור ניתוח

דן גלזר
דן גלזר | אודי ציטיאט

הצהובים עשויים לקבל הצעות למכירת אלי דסה בחודש הבא. שוינפלד: "אמשיך במכבי תל אביב". צפו בתקציר ה-1:1 נגד מכבי פתח תקוה

(גודל טקסט)

פציעה יוצאת דופן: שחקנה של מכבי תל אביב דן גלזר הובהל אתמול (מוצ"ש) בית החולים  בעקבות פגיעה באזור המפשעה, שספג במשחק אתמול נגד מכבי פתח תקוה. השחקן עבר באיכילוב בהצלחה ניתוח חירום במהלך הלילה ולפי מכבי תל אביב "צפוי לחזור במהרה לאימונים". ממכבי תל אביב נמסר עוד: "אנו מאחלים לדן החלמה מהירה ומודים לצוות המנתחים על הטיפול המהיר והמוצלח".

אוהדי מכבי תל אביב עזבו אתמול (שבת) את אצטדיון המושבה בתחושת הפסד, למרות שהמשחק נגד מכבי פתח תקווה הסתיים ב-1:1 והדבר בא לידי ביטוי במראות ובהרגשה עד שהאוטובוס הצהוב עזב את המגרש. מוליכת הטבלה האמינה כי ניצחון יוציא את הרוח מהמפרשים של הפועל באר שבע ויפתח פער בן 12 נקודות מהאלופה, אך כעת שוב נושבת רוח גבית באצטדיון טוטו טרנר. "מכבי תל אביב לא נראתה כמו אלופה בדרך נראתה מאוד לחוצה ופגיעה", אמר גורם במועדון. העובדה שהפועל חדרה נמצאת במרחק של שבע נקודות בלבד במקום השני היא המראה של המקום הראשון. מכבי לא יודעת לדרוס את הליגה כשהיא יכולה".

נראה כי המאמן ולדימיר איביץ' והצוות שלו מבינים מבחינה מקצועית את החשיבות לצרף בחלון ההעברות בינואר את הקשר הקדמי הסרבי אורוש ניקוליץ' וחלוץ זר נוסף. בסביבת המועדון טוענים כי צריך היה לצרף שחקן לפני מספר חודשים ולא להמתין לחודש ינואר. הקשר אייל גולסה עדיין לא החלים מהפציעה בברכו וייעדר משני המשחקים הקרובים ביום שלישי נגד מ.ס. אשדוד (20:30, שידור ישיר בספורט3) ובשבת נגד בני יהודה.

אתמול היה המשחק הרביעי בו אלי דסה לא פתח בהרכב, מהלך לא מובן מבחינה מקצועית מבחינת ההתנהלות בקריית שלום סביב המגן שמצטיין בנבחרת ישראל תחת אנדי הרצוג. אתמול שיחק מאור קנדיל בהצטיינות ויחד עם שחר פיבן, השניים היו הבולטים במערך של איביץ' כשפיבן מותיר על הספסל את הבלם ז'איר אמאדור. כשאיביץ' נשאל מדוע שרן ייני ודור פרץ חזרו מהנבחרת להרכב הפותח ואילו דסה נותר על הספסל, ענה המאמן הסרבי: "הסיבה שדסה לא שיחק היא שמאור קנדיל נמצא בכושר טוב. דסה לא שותף מסיבה מקצועית ואין כל קשר כלל וכלל לעובדה שהוא לא חתם עדיין על חוזה חדש. אצלי אין דברים כאלה. דיברנו איתו על חוזה חדש, אבל לא בגלל זה הוא לא שיחק".

נודע כי הגורמים הפועלים ומייעצים לדסה מנסים להביא לפני או במהלך חודש ינואר מועדון אירופי משווייץ, גרמניה ואיטליה עבור המגן המצטיין שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי כשמסתמן כי מכבי תל אביב שרכשה אותו מבית"ר ירושלים לא תקבל אפילו דמי השבחה. לספורט1 נודע שבמהלך המשחק אמש, מתוך שבעת הסקאוטים ונציגי המועדונים מחו"ל שישבו ביציע הכבוד, שניים היו אמורים לעקוב אחרי המגן עם כוונה להציע למכבי תל אביב הצעת מחיר לרכוש אותו כבר בינואר, מהלך עדיף מאשר מעבר ללא תמורה בקיץ. הסקאוטים לא פתחו את הפנקסים והתאכזבו מהעובדה שדסה לא שותף כלל.


דסה. יעזוב את הצהובים בינואר? (אריאל שלום)

אלפי אוהדי מכבי תל אביב החלו במחצית השנייה לקרוא בשמו של אלירן עטר וביקשו לראות את החלוץ על כר הדשא, מהלך שאיביץ' תכנן ולא הלך נגד הקריאות מהיציעים. מי שעזב ראשון את האצטדיון היה חלוץ הקבוצה ארון שוינפלד שהתחבר לאוזניות לאחר ששוב לא שותף במשחק, אך דאג להבהיר חד משמעית בנוגע לעתידו במועדון הצהוב: "אני לא עוזב בינואר לשום מקום. אני אוהב את מכבי תל אביב ואמשיך לשחק בשורותיה".

איביץ' הוסיף: "איבדנו כדורים רבים במרכז המגרש ומהמשחק הזה יש לנו ללמוד המון דברים. תוצאת התיקו של באר שבע לא העסיקה את הקבוצה כי אני דיברתי עם צוות העוזרים שלי לא להתעסק בקבוצות היריבות והשחקנים מבינים זאת ". הקשר דור פרץ, שכבש את שערו השלישי העונה, אמר בסיום: "זה היה משחק פחות טוב שלנו ופגרת הנבחרת זה לא תירוץ לתוצאה וליכולת כי אנחנו רוצים להיראות יותר טוב. הנקודה היא לא כמו הפסד כי זאת נקודה חשובה ומפה יוצאים קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי