צפו: הפועל ת"א ירדה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 נגד נתניה

עידן כהן, אמיר עגייב, זיו אדלר
עידן כהן, אמיר עגייב, זיו אדלר | אודי ציטיאט

למרות שדמארי העלה את האורחים ליתרון (40), אופיר חיים לא הצליח לשנות את המומנטום וקבוצתו ספגה את שער השוויון מפנדל גבולי של מלמד (78) שהוריד אותה למקום הלפני האחרון בטבלה. אברהם הורחק (87)

(גודל טקסט)

אחרי חילופי המאמנים במתחם וולפסון, הפועל תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה עם אופיר חיים על הקווים, אך הקבוצה סיימה גם הפעם בתיקו 1:1 נגד מכבי נתניה שהוריד אותה אל מתחת לקו האדום, ולמעשה הפך את המאמן שהגיע מהפועל עפולה למאמן המחליף הראשון העונה שלא ניצח במשחקו הראשון בקבוצתו החדשה.

הפועל תל אביב פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון בדרה ה-40 משער של עומר דמארי. האדומים הרשימו לאורך המחצית השנייה אך מכבי נתניה חזרה למשחק בעקבות הכשלה גבולית של אדי גוטליב על אביב אברהם ברחבה בדקה ה-77 וזיו אדלר פסק על בעיטה מהנקודה הלבנה, גיא מלמד דייק וכבש את שערו החמישי העונה. שלוש דקות לפני סיום המשחק אברהם קיבל צהוב שני חסר אחריות והורחק מהמשחק אך זה לא השפיע על התוצאה שהסתיימה בחלוקת נקודות.

הפועל תל אביב הקבוצה היחידה שלא ניצחה יותר ממשחק אחד העונה תקווה להשיג שלוש נקודות לראשונה מאז המחזור השני במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה (רביעי, 20:00 שידור ישיר בספורט4), מנגד מכבי נתניה תפגוש לראשונה את הקפטן לשעבר ערן לוי במשחק החוץ הפיקנטי בטדי נגד נועלת הטבלה, בית"ר ירושלים.


אופיר חיים לא המליח לשנות את המומנטום השלילי של הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דודי תירם, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, סתיו פיניש (אביב אברהם 46), דידייה קוגבנייה (שובל גוזלן 69), גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי (מוטי ברשצקי 56)

הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי (קאיו אלבס 77), אמיר עגייב, עומר דמארי, רועי זיקרי (ג'וזף גנדה 71).

מהלך המשחק
דקה 1: שופט המשחק זיו אדלר הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 6,200 צופים.

דקה 4: עומר דמארי סיפק מסירת עומק לרמזי ספורי שמצא את עצמו ברחבה, אך הקשר בעט כדור חלש ודני עמוס קלט אותו בקלות.

דקה 20: דידיה קוגבניה ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך בעט למרכז השער.

דקה 25: פאטוס בצ'יראיי ושי אליאס דחפו אחד את השני ללא כדור. זיו אלדר הוציא לשינהם כרטיס צהוב.


שחקני הקבוצות הפרידו בין פאטוס בצ'יראיי לשי אליאס (אודי ציטיאט)

דקה 33: זיקרי הגביה אל מרכז הרחבה, ניר לקס בעט לכיוונו של עמוס ולא היה רחוק מהסגרת.

דקה 39: דמארי קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט מהאוויר שפגע במשקוף ולא נכנס פנימה.

דקה 40: הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:1: עידן כהן העביר כדור רוחב שהגיע לעומר דמארי שבעט מקרוב והעלה את קבוצתו של אופיר חיים ליתרון.

דקה 49: גיא מלמד קיבל כדור ברחבה ובעט מרכז השער של רובי לבקוביץ'.


שחקני הפועל תל אביב חוגגים (אודי ציטיאט)

דקה 78: מכבי נתניה השוותה ל-1:1: אדי גוטליב ביצע עבירה על אביב אברהם והשופט שרק לפנדל. גיא מלמד בעט חזק וכבש את שערו החמישי העונה.

דקה 87: אביב אברהם המחליף הורחק בצהוב שני.


כובש שער השוויון (גיא מלמד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי